Hej!
Pojechałem w głąb Niemiec na polowanie Jaguara, ofert miałem upatrzonych trzy. Ograniczało mnie prócz wiadomego (kasa), możliwość odliczenia VAT. Pierwsze polowanie było tragiczne, zwierzyna poobijana, v6 "ryczała" jak rozklekotany traktor (a niby 97k km przebiegu), szyber dach, chromowane boki cud miód ale nie ma się co napalać, zwłaszcza, że naprawa diesla jest ciężka, drugie polowanie nieskuteczne, gdyż ktoś sprzed nosa upolował kota, trzecie podejście.. tak zwany Brukselczyk, daleko było, 2010 rok, 110k km. W miarę wiarygodny przebieg. Książka prowadzona 2 lata, pierwszy właściciel, kupiony i jeżdżony w Luxemburgu (2 lata 30k przebiegu na książce) a potem na trasach i dobił do 110. Cóż, lakier w rewelacyjnym stanie, brak mocy 211km (który de facto zostanie skorygowany w Kreatorze Mocy w Warszawie) na autostradzie lekko odczuwalny. O dziwo przy 170-180km/h spalił 7 litrów.
Z racji, że cena była stosunkowo niska (biedna wersja Luxury) i nie zauważyłem braku gniazda USB tak więc...
1. Czy można w nim zainstalować gniazdo USB, np takie;
http://www.ebay.de/itm/Mittelkonsole-Autio-Schnittstelle-Hardware-Jaguar-XF-IPod-USB-/281591244923?hash=item419025687ba jeśli nie to czy jest jakiś patent na podłączenie pamięci USB? Zależy mi na własnej muzyce.
2. Jaki olej w niego wlać? Nie mam pojęcia kiedy była zmiana. Kiedyś czytałem o polecanym Castrolu ale wątku nie mogę znaleźć.
3. Czy opony które w sumie już kupiłem, Micheline Super Sport 3 będą ok?
4. Przy mocnym przyspieszaniu wyskoczył mi błąd o otwartej pokrywie silnika (chyba chodzi o maskę), o co biega?