Autor Wątek: dym przy odpalaniu  (Przeczytany 2251 razy)

Bleem

  • Gość
dym przy odpalaniu
« dnia: Lipiec 09, 2015, 14:14:42 pm »
Witam jestem nowy i całkowicie zielony jeśli chodzi o mechanikę samochodów więc mam następujący problem a nawet dwa. Gdy odpalamy jaguara nie zawsze lecz często ma jak by zamulony start poniżej 1000 obrotów przez 3 sekundy gdy nacisne pedal gazu nie reaguje i po tych 3 sekundach silnik zaczyna pracować normalnie lecz mogę zauważyć że wypluwa chmurke dymu, raczej podczas jazdy nie kopci przynajmniej nie zauważyłem tego. Drugim problemem jest to że mi strasznie dużo pali gdy zrobię jedna Mile ten potrafi mi zabrać 3 z zasięgu ( paliwa) zaznaczam że silnik klekocze na niskich obrotach. Proszę o wstępne diagnozy z góry dziękuję.

Offline luko_j

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 616
Odp: dym przy odpalaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2015, 21:38:49 pm »
Jak zdradzisz jaki masz silnik to będzie prościej..
x-type 2004, 2.0d sport, srebrna sierść ;]

Bleem

  • Gość
Odp: dym przy odpalaniu
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2015, 08:12:45 am »
2.0 d 2006 rok

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 804
Odp: dym przy odpalaniu
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2015, 10:27:46 am »
Z racji iż na forum działa bardzo dobrze funkcja wyszukiwania wpisz pierw hasło "duże spalanie".
Wyskoszą co najmniej dwa tematy związane z 2.0D i tam masz 2 pomysły co trzeba pierw sprawdzić - bardzo proste rzeczy do zrobienia samemu bez kosmicznej wiedzy.

Co do kopcenia - drugi z nich może być powiązany z kopceniem jednak pierwszy do sprawdzenia na dzień dobry.

Ogólnie tu pierw się pisze co się sprawdziło, bazując choćby czytając to zacne forum, a następnie otwiera się nowy temat, który może coś wnieść na przyszłość.

 :-off


Bleem

  • Gość
Odp: dym przy odpalaniu
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2015, 23:13:43 pm »