Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

renowacja felg

<< < (2/2)

Six:
Lepiej polakierować proszkowo, możesz wtedy dobrać kolor/odcień bardziej dopasowany do karoserii, jeśli np. oryginalny wygląda średnio.
Chromowane felgi są jakieś takie tandetne...

jazabek wac³aw:
Moje po renowacji wyglądały tak :

http://i39.tinypic.com/eajqxk.jpg

dziadzol:
Oczywiście, że chodziło mi o prawdziwe szprychowe felgi. Miałem takie, ale sprzedałem, bo to się do normalnej jazdy słabo nadaje. Ciężkie, wyważyć trudno, centrować nikt się nie podejmie. Trzeba rozumieć co się czyta ;-). A od mojego zawieszenia wara! :-D

iroc5.7:
Jestem lakiernikiem i lakieruję czasem felgi, więc powiem Ci tak; na lakierowanie proszkowe bym uważał i nie polecał ze względu na efekt, większość felg polakierowanych proszkowo nie ma wyglądu, są półmatowe, lakier nie jest gładki, z mocną "skórką" i po za tym, że to najbardziej odpowiedni lakier na felgi ze względu na odporność to raczej jedyny plus tego typu lakierowania, dobre na przysłowiowego golfa, fiata itp. W jagu radziłbym standardowe lakierowanie takie jak nadwozie, trzeba tylko dobrze przygotować powierzchnię, więc byle komu nie dawać tego do roboty. ten wzór najlepiej wygląda w dwóch kolorach; np. środek grafit, rant srebrny, (to wizualnie poszerza rant), lub środek złoty, rant srebrny (wygląda pięknie na starym klasyku). po takim lakierowaniu rant można spolerować tradycyjnie jak lakier, będzie gładki jak lustro i będzie to miało efekt, jak da się twardy lakier to może być.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej