Pod koniec tygodnia zamierzam zabrać się za konwersję zawieszenia.
Do temu podchodzę całościowo tzn. wywalam elektor zawory, pompę nivo a stary zbiorniczek na olej zastępuję tym z rocznika wyżej tak aby wychodziły tylko dwa przewody (jedne do chłodnicy, drugi do pompy wspomagania).
Jednak mam kilka pytań:
1. W zestawie (amortyzatory sprężyny itd) są dwie gumowe podkładki
które nie bardzo wiem w którym miejscu mam je dać.
2. Na końcach amortyzatorów jest podkładka metalowa, dwa gumowe krążki, podkładka metalowa
co z tym zrobić jak to zamontować?
3. Teraz pytanie z pod maski, wymyśliłem sobie że tam zrobię wszystko tak:
1. Opróżnić układ hydrauliczny przez magłownice
2. Wykręcić / odpiąć przewody hydrauliczne
3. Wykręcić pompę do nivo
4. Zaślepić miejsce po pompie do nivo
5. Odpiąć i zaizolować kostkę od zespołu zaworów
6. Zdemontować zespól zaworów
7. Zdemontować zbiornik na płyn
8. Zamontować nowy zbiornik na płyn
9. Połączyć zbiornik z pompą wspomagania układu kierowniczego
10. Wlać płyn
11. Zdemontować amortyzatory, sprężyny i potencjometr
12. Zdemontować rurki z pod auta
Coś jeszcze trzeba zrobić?? Czy po wykonaniu powyższych operacji trzeba jeszcze rozłączyć wtyczkę w bagażniku ??
Z góry dzięki za pomoc