Pod koniec tygodnia zamierzam zabrać się za konwersję zawieszenia.
Do temu podchodzę całościowo tzn. wywalam elektor zawory, pompę nivo a stary zbiorniczek na olej zastępuję tym z rocznika wyżej tak aby wychodziły tylko dwa przewody (jedne do chłodnicy, drugi do pompy wspomagania). 
Jednak mam kilka pytań:
1. W zestawie (amortyzatory sprężyny itd) są dwie gumowe podkładki 

 które nie bardzo wiem w którym miejscu mam je dać. 
2. Na końcach amortyzatorów jest podkładka metalowa, dwa gumowe krążki, podkładka metalowa 

 co z tym zrobić jak to zamontować?
3. Teraz pytanie z pod maski, wymyśliłem sobie że tam zrobię wszystko tak: 
  1.     Opróżnić układ hydrauliczny przez magłownice
  2.     Wykręcić / odpiąć przewody hydrauliczne
  3.     Wykręcić pompę do nivo
  4.     Zaślepić miejsce po pompie do nivo
  5.     Odpiąć i zaizolować kostkę od zespołu zaworów
  6.     Zdemontować zespól zaworów
  7.     Zdemontować zbiornik na płyn
  8.     Zamontować nowy zbiornik na płyn
  9.     Połączyć zbiornik z pompą wspomagania układu kierowniczego
  10.   Wlać płyn
  11.   Zdemontować amortyzatory, sprężyny i potencjometr
  12.   Zdemontować rurki z pod auta  
Coś jeszcze trzeba zrobić?? Czy po wykonaniu powyższych operacji trzeba jeszcze rozłączyć wtyczkę w bagażniku ?? 
Z góry dzięki za pomoc