Z jakiego rocznika jest pacjent i jaką skrzynię posiada ?
Możesz mieć problem albo ze skrzynia , albo ze sprzęgłem . Kiedyś po wymianie oleju skrzynia zablokowała mi się na 1 biegu ( powodem była zbyt duża ilość , oleju ) , podczas wymiany trochę się rozpędziłem i wlałem o 500 ml za dużo ( potem musiałem odkręcić korek i trochę zlać ) . Jeśli skrzynia za bardzo wydłuża każdy bieg , to albo ma za mało albo za dużo oleju , chyba , że jest już mocno zużyta . Napisz jak dawno zmieniałeś olej , i czy problem pojawił się nagle , czy może były już jakieś objawy ( które mogły wskazywać , że ze skrzynią jest coś nie tak ) . Sprzęgło hydrokinetyczne też się zużywa , ale nie dzieje się to raczej z dnia na dzień , tylko stopniowo zaczynają się pojawiać coraz dłuższe opóźnienia w przełączaniu biegów . Moja rada , spuść oleju ( przy okazji zwróć uwagę na jego konsystencje i kolor ) , po odkręceniu misy sprawdź w jakim stanie są magnesy ( jeśli jest jedynie czarny szlam , to w normie , jeśli widoczny brokacik/opiłki , to znaczy , że skrzynia się już sypie ) .