Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Problem z silnikiem

<< < (3/4) > >>

XJSC:
W moim przepływomierzu były zimne luty.
Na początku kupiłem niby sprawny, używany ale nie działał.
Aby naprawić przepływomierz należy delikatnie odkleić czarną pokrywkę i przelutować gorącym powietrzem z dobrym płynem lutowniczym. Klapkę potem należy przymocować , najlepiej silikonem.
Po takiej operacji przepływomierz działa dalej.
Tutaj nie ma elementów ruchomych jak w BMW, więc nie wiele co ma się popsuć.

koniu:
ok a nie ma innej opcji np że źle odczytuje sygnał z innego powodu ? bo słyszałem że te przepływomierze raczej się nie psują, może  jakieś zwarcie ?

sebek1111:
To sa przeplywomierze z tzw. goracym grutem, sprawdz czy poprostu nie jest przepalony.

XJSC:
Sprawdź połączenie pomiędzy przepływomierzem, a ECU, często pojawiają się tlenki, a wraz z nimi wysoka rezystancja.
Przy okazji sprawdź , czy ECU nie jest zalany przez wodę z blowera ( częsta przypadłość).
Warto też zajrzeć do ECU, czy nie ma zimnych lutów na gniazdach ( niebieskie i żółte) oraz na innych elementach.
Jeżeli potrzebujesz schematu, daj znać na PW.

koniu:
Podnosze wątek gdyż problem nadal  istnieje. Dłuższy czas jeździłem na odpiętym przepływomierzu. Później go podpiąłem i o dziwo auto jeździło dobrze , obroty nie falowały auto nie gasło. Jednak po około miesiącu problem powrócił czyli falowanie obrotów i auto gasło jak się zatrzymywałem. Jak odpinam przepływomierz to jest ok. Czyli czasami działa ok czasami nie. Trudno to zdiagnozować bo jak pojechałem do mechanika to wtedy oczywiście wszystko było ok. 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej