Miałem ten sam problem z zamontowaniem spoilera w X-typie,dorwałem całą klapę ze spoilerem za 150zł(gdzie za sam oryginalny spoiler chcieli 250zł).
Na początku chciałem wiercić dziury,ale poczytałem trochę na innych forach odnośnie mocowania co się najlepiej sprawdzi(taśma dwustronna,klej do szyb czy wiercenie dziur).Wniosek wysuwał się jeden-jeśli spoiler lub lotka jest niska (będzie miała mały opór powietrza i będzie miała tylko walor estetyczny) to nie warto kaleczyć klapy,w moim przypadku ja odkręciłem gwintowane kołki i usunąłem kołek ustalający,położyłem spoiler na klapie tak aby jak najlepiej dolegał,odrysowałem markerem konturę i przykleiłem na klej do szyb.
W tym wątku za wiele Ci nie pomogę odnośnie wymiarów,ale zanim zaczniesz wiercić dziury w zdrowej klapie,pomyśl co będzie lepsze:
Wiercenie
Plusy:
-100% trzymanie się klapy
-możliwość odkręcenia w każdej chwili
Minusy:
-ryzyko rdzy przy otworach
-ewentualne przeciekanie
-jak zrobisz otwór w klapie w złym miejscu to kaplica
Klejenie
Plusy:
-nie kaleczysz kota
-mniej roboty
Minusy:
-w razie stłuczki szukanie drugiej klapy,bo znikoma szansa na odklejenie spoilera bez jego uszkodzenia.