Składnia oznaczeń części wg nomenklatury FORD (dla Jaguara też ma zastosowanie):
1X43-72401-LA
Pierwszy człon:
1X43 - oznaczenie modelu (X-Type od 2001-2009) z czego:
1 - ostatnia cyfra roku wprowadzenia części na rynek
X43 - X43 - X-Type (X400)
Np. reflektory z X'a mają 1X41-xxxxx-xx, bo były produkowane przez cały okres produkcji takie same, różniły je tylko końcówki (czy LHD czy RHD czy halogen czy HID), ale już na przykład kierunki boczne pomarańczowe 1X41-xxxxx-xx, białe 4X43-xxxxx-xx a chromowane zaślepki 7X43-xxxxx-xx, to bardzo łatwy sposób identyfikowania części przed/poliftowych dzięki składni prefiksu. W starej nomenklaturze Forda było to jeszcze lepiej rozwinięte,bo tam oprócz tego było jeszcze zawarte, gdie część była wyprodukowana i homologowana.
Drugi człon:
72401 - podzespół (grupa), w tym przypadku sterownik skrzyni biegów
Trzeci człon:
LA - wariant podzespołu, ta końcówka odpowiada np. za to, że sterownik jest produkcji Denso lub Delphi, że masz sterownik np. na 6 poduszek powietrznych lub 7 (z kolanową).
Wracając do Twojego problemu, z tego co wiem IDS ma możliwosć zapisywania pamięci kalibracji do sterowników (reflash map), szukaj w miarę najbliższego Twojemu oznaczenia 1X43-72401-Lx, a zapewne je się da dopasować kalibracją, bo sam hardware sterownika zapewne jest ten sam dla kilku wariantów, a różni się tylko kalibracją.