Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

Jaguar x300 3.2 Błąd p1621 wypadają zapłony

<< < (2/3) > >>

NorbertN:
mozesz opisac dokladnie wypadanie zaplonow?

U mnie bylo tak ze na N/P silnik drzal, na D nie bylo to juz tak odczuwalne.
Wymienilem cewki/swiece i jest duzo lepiej. na N/P tez drzy ale juz delikatniej.

Mam tez blad P1621 - z tego co szukalem jest zwiazany z immobiliserem. Objawia sie tak ze czasami jak krece rozrusznikiem to przerywa w polowie ale finalnie odpala. dzieje sie to bardzo rzadko (2 razy zgasl podczas jazdy na pol sekundy)


Faluja Ci obroty?

KrzysiekEg:
Będzie trochę przydługo. Po pierwsze kasowanie błędów może być przez odpięcie akumulatora, ale najlepiej przez komputer. Potem całkowite odcięcie zasilania gazem, najlepiej na zaworze w butli. Robimy to po to by wyeliminować nieszczelność na reduktorze i wtryskiwaczach. Potem co najmniej 50 km na benzynie, i dopiero obserwujesz jak się auto zachowuje. Najlepiej mieć nawet najprostszy skaner na obd2 i można zobaczyć pracę sond i wskazania czujników. Jeśli  wszystko będzie ok to już duży plus, znaczy się że tylko gaz jest winny a to jest proste do ogarnięcia. Jeśli będzie źle to zaczynają się schody.

Keyczewski:
Tak błąd P1621 mam ale za to nie mam przepływu powietrza w przepływomierzu ??zero null nic przy predkosci 140 ma  0,17mg/S  więc mało. Podmieniłem na drugą o takich samych nr. I nic, pomierzyłem okazało się że stary MAF dobry.

Nawiązując do mojej prośby od czego zacząć,. :-thank

katar83:
Przeplywomierz w OBD w X300 ma zle ustawiony przecinek temu tak malo pokazuje, mozna zignorowac. P1621 to kod immobilizera bodajze gdzie ktores napiecie bylo zbyt wysokie tymczasowo, mozna zignorowac, ten kod nie bedzie objawem wypadania zaplonow, z tym to jak zwykle warto zaczac od podmiany cewek, 90% tego typu problemow to wina cewek.

Keyczewski:
Na innym obd przeplyw powietrza na biegu jałowym mam 0,0m/g
Przepustnica otwarta 11,8% tu chyba jest dobrze hmm...

Może ktoś wie jaka powinna być wartość przepływu powietrza?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej