Autor Wątek: problem z silnikiem  (Przeczytany 6223 razy)

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 06, 2014, 07:24:44 am »
dzięki za pomoc  :-thank

seba78

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 06, 2014, 14:56:24 pm »
Witaj
Sprawdź, czy nie łapie Ci lewego powietrza miałem podobnie.
Jak silnik był zimny pracował nierówno gdy się rozgrzał było ok winę za ten stan ponosiła nieszczelność przewodu odpowietrzenia korbowodów. Osłuchaj czy gdzieś nie syczy. Gdyby były walnięte cewki szarpało by przy zimnym jak i przy ciepłym silniku do tego Check Engine ewentualnie tryb awaryjny Restricted Performance
Pozdrawiam

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 06, 2014, 19:26:13 pm »
Wiec dobrze myślałem , a teraz proszę o radę wymienić tylkoa tą uszkodzoną czy wszystkie bo nie mam pojęcia co będzie lepiej

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 06, 2014, 19:56:09 pm »
A czy moze być przyczyną tego bujania silnikiem wilgoć w przewodach

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 06, 2014, 21:20:18 pm »
Mam jeszcze jedno pytanko , juz kiedys poruszalem ten temat , mianowicie chodziło o klimatyzację , a moje pytanko jest takie iloma zaworami nabija się klime , bo jak bylem u mechanika to podpiol przewód tylko pod jeden zawór który jest na widoku jak podniesie sie maske , i mam taką prośbę jesli ktoś może przesłać mi jakąś fotke to będę wdzięczny

seba78

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 06, 2014, 23:33:38 pm »
Jeśli świeci Ci się check engine to najlepiej podepnij w jakimś warsztacie komputer i zczytaj błędy, błędy P0301 - P0306 to między innymi wypadanie zapłonu czyli cewki, świece. Ale sprawdź też czy nie syczy gdzieś przy przewodach. Nawet źle włożony bagnet od kontroli oleju może powodować nierówną pracę silnika.
Co do klimy to ja mam silnik v8 i jest zawór po prawej stronie w okolicach podszybia drugi na dole który jest widoczny jak wjedziesz na kanał nie wiem jak jest w  v6 ale niebawem będę wiedział kwestia kilku dni
Pozdrawiam

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 07, 2014, 21:15:34 pm »
Czy ktoś wie iloma zaworami nabija się klime w v6 z 99"

Co do silnika to żadnych komunikatów komputer mi nie wyświetla , i to nie jest nie równa praca silnika obroty idealne i równe tylko jak jest zimny i gdy go odpale to przez jakiś czas telepie , buja silnikiem nie obrotami i jak sie rozgrzeje wszystko wraca do normy i jest ok
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2014, 22:58:24 pm wysłana przez Choina »

Offline Jarek104

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • X300 XJ6.. for sale..
    • JCP
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 08, 2014, 06:30:26 am »
podobno wystarczy jednym klimę nabijać.

Co do telepania silnikiem - podpinałeś się pod kompa? Wychodzą jakiekolwiek błędy? Najlepiej jakbyś go podpiął zimnego i zrobić bieżącą diagnostykę. Z doświadczenia wiem, że check nie zawsze się zapala
Born to drive..

dareczek38

  • Gość
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 09, 2014, 11:31:43 am »
Sory jeszcze nie bylem u mechanika najbliższy jest 80 km ode mnie w Atenach bo tu gdzie mieszkam są same papraki

Offline grzechch

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 663
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 21, 2014, 19:22:06 pm »
Mnie zawsze nabijali podpinając dwa przewody ale to w innych samochodach. W kocie drugi zawór jest na dole. Widać go po zdjęciu lewego koła

Offline Pawel_M

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 292
Odp: problem z silnikiem
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 21, 2014, 20:00:47 pm »
Jeżeli chodzi o s-type to jak najbardziej można nabijać jednym zaworem
XK 4.2 2008r
S-type 4.0 Sport 2001r
S-type 4.0 2001r