Autor Wątek: Opornica nawiewu gdzie jest X-type  (Przeczytany 2146 razy)

Offline RyanDriver

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Prezes Zarządu JCPF
Opornica nawiewu gdzie jest X-type
« dnia: Kwiecień 22, 2015, 00:28:06 am »
Czy ktoś już wymieniał Opornice nawiewu w X-type 3.0
Nie mogę zlokalizować, przy wentylatorze nigdzie nie widzę, ściągnąłem wentylator pod nim też nie ma.
1984  XJ-S 5.3, 1988 Daimler seria III  5.3 Double Six, 2003  XJR 4.2, 2003 i inne

Offline RyanDriver

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Prezes Zarządu JCPF
Odp: Opornica nawiewu gdzie jest X-type
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2015, 22:57:11 pm »
OK problem rozwiązany w prawdzie opornicy nie znalazłem, powinna najdować się po stronie pasażera, z lewej strony od wentylatora.
Natomiast problemem był przekaźnik przy bezpiecznikach od strony kierowcy - zmieniłem przekaźnik i dmuchawa zaczeła normalnie działać.
To tak informacyjnie dla potomnych ;)
1984  XJ-S 5.3, 1988 Daimler seria III  5.3 Double Six, 2003  XJR 4.2, 2003 i inne

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: Opornica nawiewu gdzie jest X-type
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 30, 2015, 01:17:09 am »
To może byś napisał jaki był problem, bo napisałeś że szukasz opornicy, a rozwiązaniem była wymiana przekaźnika.

Problemy to są jak coś nie działa, albo jak coś stuka, lub są jakieś luzy, ewentualnie auto nie odpala, itp...

Szukanie jakiegoś elementu samo w sobie nie jest problemem tylko ciekawością
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline RyanDriver

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 303
  • Prezes Zarządu JCPF
Odp: Opornica nawiewu gdzie jest X-type
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2015, 10:09:07 am »
W widzisz faktycznie ;)
Problemem był niedziałający wentylator jak samochód jes odpalony, natomiast jak wyćiągnołeś kluczyk to się wentylator pochwile załączał i rozładowywał akumulator.
Zazwyczaj problemem jest opornica nagrzewnicy - jednak w moim ni chuchu nie mogłem jej zlokalizować. Suma sumar okazało się że przekaźnik padł.
1984  XJ-S 5.3, 1988 Daimler seria III  5.3 Double Six, 2003  XJR 4.2, 2003 i inne