Na wstępie pragnę powitać.
Jeździłem dziś 3.0. Stan auta.... hm adekwatny do ceny dlatego zastanawiam się czy nie dziabnąć.
Ale
Jeżeli dobrze rozkminiam zdjęcia innych jagów to przycisk wyłączania kontroli trakcji znajduje się poniżej lewarka zmiany biegów - lipa w "moim" egzemplarzu jest tam jakaś brzydka zaślepka z czerwoną lampką ( myślałem że to od alarmu). Czy to możliwe że trafiłem na egzemplarz w którym nie da się wyłączyć kontroli ?
Jeżeli tak to czy wyjęcie bezpiecznika da mi frajde latania bokiem w zimie ? Co jeszcze się odłączy ( abs to już ustaliłem że tak) ?
Czy to możliwe że trafiłem na biedny egzemplarz bez komputerka? Niestety gość który pokazywał mi auto wie o nim mniej niż ja ...
Wydaje się że wyposażenie dobre ( dotykowy ekran chociażby) a tymczasem nie doszukałem się danych o spalaniu ( pod włącznikiem świateł nie ma guziczków reset, a/b ).
Jak jest z navi ? Po naciśnięciu guzika wydarł się o dvd z mapą , dzięki temu już wiem że ma zmieniarkę w bagażniku, ale jaką mapę można mu wczytać?
Skoro już przy zmieniarce - o mp3 pewnie mogę zapomnieć?
rozrząd na pasku ? JAki koszt części? Robocizna pewnie nie łatwa bo pod maską ciasnawo.
Wejdzie tam wogóle parownik od lpg
??