witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum
![yipee :-yipee](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/smilie_happy_006.gif)
Posiadam Jaguara XJ6 4.0 Executive, rocznik 97 w kolorze imperial green
![Auto :-A](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/144.gif)
którego to wyciągnąłem ostatnio z garażu po jakichś 6 latach postoju, zrobiłem mały serwis po czym pojechałem na wakacje nad morze
![Cool 8)](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/cool.gif)
Generalnie auto przejechało ponad 1200km bez najmniejszych problemów poza jednym, co zauważyłem dopiero w drodze powrotnej. Mianowicie przy wciśnięciu gazu do konca (kickdown) skrzynia w trybie N ładnie redukuje po czym ciągnie do przodu ale zmienia mi biegi za każdym razem przy 4500 rpm (chyba za wcześnie?). Natomiast w trybie S po wduszeniu gazu do oporu także ładnie redukuje i idzie pełnym ogniem, ale.. nie zmienia biegów wogóle
![nakolanach :-K](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grknie.gif)
tzn silnik łapie odcinke a skrzynia mimo to nie przerzuca na wyższy bieg. Start z miejsca na kickdownie w trybie S także powoduje że dokręca 'jedynkę' do końca i już nie wrzuca dwójki.
Poza tym nieszczęsnym kickdownem skrzynia chodzi wzorowo, nie szarpie, nie przeciąga, odpowiednio dobiera przełożenia, w trybie S zmienia biegi nieco wyżej, nie czuć jak przełącza z N na D i R, kontrolka na desce się nie oświeca, poziom, barwa i konsystencja oleju ok, wycieków brak itp
cóż to może być? czy ten kickdown się jakoś reguluje?
pozdrawiam
![:)](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/smiley.gif)