Pompa (po regeneracji) to koszt od 1000-2000zł, choć zależy co w Twojej poszło (czy głowiczka, czy pompa wstepna, łożyska, bieżnia, łopatki).
Jedna ważna rzecz, jak będziesz wymieniał pompę poszukaj pompy zaczynającej się od indeksu 6S7Q-xxxxx-xx ! Broń Cię Latający Potworze Spaghetti kupować montować pompy z indeksem 2S7Q-xxxxx-xx ! Różnica jest i to znaczna, poprawione są bieżnie łopatek (inny materiał i wykonanie), przez co się tak nie wycierają i pompa w mniejszym stopniu sypie opiłkami.
Przy wymianie pompy KONIECZNIE:
- zbiornik paliwa - OUT i płukanie
- przewody paliwowe (zasilające i powrotne do baku) przepłukać pod ciśnieniem benzyną
- nowy filtr paliwa DELPHI (nie BOSCH, FORD, MANN, KNECHT czy o zgrozo FILTRON)
- przewody od pompy do listwy i od listwy do wtrysków do czyszczenia
- kolektor paliwowy (szyna) do czyszczenia (pod ciśnieniem, wykręcasz czujnik ciśnienia i zaślepkę z 2 strony)
- przelewy do czyszczenia.
Często problemem nie jest pompa, a zawór IMV (przy P0251)