Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jaguar xf 2.7 bi turbo PILNE szukam rady
max2301:
:-help
witam wszystkich chcę kupić JAGUARA XF 2.7 i mam obawy związane z tym silnikiem podobno padają jak muchy . Auto jakie chcę kupić ma 160 t km proszę o rady. :-help :-help :-help ?????? ?????? ??????
samochód jest piękny ale czy nie jest to czasem skarbonka bez dna po takim przebiegu? robię średnio 20000 km rocznie i chcę nim jezdzić na co dzień a nie w niedzielę do kościoła . Proszę o porady
Roobs:
Na dzień dobry to wymiana paska rozrządu oczywiście z rokkami itd. Do tego wymiana wszystkich płynów ( skrzynia, most też) Jak cena do zaakceptowania i auto odpowiada to dlaczego nie? No chyba że te silniki to faktycznie lipne.
radek-jaguar:
2.7 Diesel w kotach to nowoczesny silnik PSA, nie jest kłopotliwy ale ma filtr cząsteczek stałych który potrafi być kapryśny.
max2301:
czy ktoś ma taki silnik w Jagu ? i jaki ma przebieg ? jak objawia się zatykający się filtr cząstek stałych . Co jak już się zapcha taki filtr :-help
ferlin:
Miesiąc temu stałem przed tym samym dylematem.
Naczytałem się sporo o tym silniku i zaskoczyła mnie rozbieżność opinii.
Na zagranicznych forach opinie są bardziej optymistyczne niż na polskich.
Pytałem też w ASO, gdzie usłyszałem, że to dobry silnik, ale trzeba o niego dbać.
Serwisant powiedział, że mieli już wymianę takiego silnika przy przebiegu 85tys, a jednocześnie mają klientów z przebiegami grubo ponad 200tys i wszystko gra.
Ja się ostatecznie zdecydowałem na zakup, czas pokaże czy będę tego żałował.
Póki co jestem zaskoczony jego kulturą pracy i ekonomią na trasie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej