Limora oferuje dobra jakość, możesz kupić nawet każda śrubeczkę, czy podkładkę.
Tyle że czasem kompletowanie całego zamówienia trochę trwa. Ja na przesyłkę z elementami nadwozia czekałem miesiąc.
Maja zwój katalog który możesz sobie pobrać ze strony, całe zespoły pokazane są w perspektywie eksplodującej – daje to od razu pojęcie co jak jest zbudowane.
Są też sklepy w Polsce, ceny nawet bardziej przystępne, no i czas wysyłki krótszy.
Tyle że czasem jakość zamienników jest gorsza.
Zawieszenie jest mało skomplikowane – tradycyjne poprzeczne trójkątne wahacze i drążek stabilizacyjny – czyli standard w tamtych czasach
Każdy mechanik da sobie z tym radę nie wymagana jest żadna filozofia.
Wymagane jest jedyne wyposażenie w warsztacie całe nadwozie trzeb podnieść a także podwiesić silnik ( wspiera się on na belce przedniego zawieszenia )
Ceny: amortyzatory 2x200-300 zł
Zestaw tulejek wahaczy widziałem po 180 zł
Poduszki belki 70 zł plus tuleje mniej więcej w tej samej cenie.
Sworznie 4 x 30-100 zł
Razem 1000 – 1400 zł