To albo mówisz pełna regeneracja (z nowymi IMA) albo tylko wymiana zaworka (wtedy zostaje stara końcówka wtrysku i stare kody IMA).
Zakładanie nowej końcówki i nie przeliczenie kodów to debilizm i świadczy o wielkiej "fachowości" osoby, która to regenerowała. Kod wtryskiwacza to nie jest ID cewki, tylko to są parametry ilości paliwa podawanej w 8 różnych sytuacjach pracy (obciążeń, obrotów itd.), zmienia się to razem z wymianą końcówki, przy samej wymianie cewki rzeczywiście nie jest to konieczne, ale skoro piszesz, że KOMPLETNIE Ci je zregenerował (zaworek + końcówka), to oddałeś to do roboty osobie nierzetelnej wg mnie.
W układach CommonRail chodzi właśnie o te małe odchyłki od wzorca wtryskiwacza, te kody IMA to nie jest wymysł i herezja tylko to są różnice jakie są po zmontowaniu wtryskiwacza od tego co komputer wtrysku (ICU) ma zakodowane, jako wzorzec, na tej podstawie koryguje dawki. Jeśli Załóżmy Twój wtrysk ma kod 12 34 56 78 90 AB CD EF, a zmienisz zaworek i cewkę, zmieni się kod np. na 1A 2B 3C 4D 5E 6F 70 89, to to już są skrajnie inne wartości, których komputer sam sobie nie dobierze i dalej będzie lał paliwo (dawał odpowiednie długości impulsu otwarcia wtrysku) jak dla 12 34 56 78 90 AB CD EF, w skrajnym przypadku może to doprowadzić do wypalenia dziury w tłoku (czego nikomu nie życzę).
Poza tym sprawdź tą pompę, jakie ciśnienia daje. Pompa wcale nie musi sypać opiłkami, żeby się okazało, że jest zdechnięta.