Naprawdę liczyłeś, że skasowanie błędów spowoduje w magiczny sposób naprawę samochodu? Jak rozetniesz sobie głowę to zapijesz i dziabniesz ibuprom, żeby przeszło? Najpierw rozwiąż przyczynę problemu, a potem dopiero kasuj objawy.
Czerwona kontrolka jak na moje sugeruje żeby kategorycznie nie jeździć bo możesz sobie do końca dogodzić.
Przy takiej ilości błędów, i to poważnych, konkretnej awarii to może taniej będzie jednak podjechać do dobrego serwisu? Przynajmniej nie zepsuje się więcej.
P0122 - potencjometr przepustnicy
p0222 - czujnik poziomu przepustnicy
p0560 - napięcie zasilania systemu
p1603 - awaria EEPROM
p1532 - IMCC (Intake Manifold Control Circuit) circuit malfunction bank A
p1549 - IMCC (Intake Manifold Control Circuit) circuit malfunction bank B
Jak na moje to dobry elektryk będzie potrzebny.