Autor Wątek: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6  (Przeczytany 4720 razy)

tomek1212

  • Gość
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 18, 2014, 21:27:15 pm »
Luz na łożyskach zazwyczaj jakiś jest, to na pewno nie powoduje stuków.

W jaki sposób centrowany jest trzon amortyzatora w górnym mocowaniu ? Jak to jest rozwiązane w x300 skoro nie ma tych tulejek które były za to odpowiedzialne w xj40 ?

keypek9215

  • Gość
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 18, 2014, 21:55:50 pm »
Jest jest jedna tulejka metalowa na którą nachodzi gumowa poduszka i to jest od spodu kielicha od góry idzie podobna poduszka jak od doły tyle ze z wyżłobieniem centrującym które wchodzi w kielich od góry.
Myśle ze jakoś to wytłumaczyłem jeśli nie to podeśle zdjęcia.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 22:07:53 pm wysłana przez keypek9215 »

keypek9215

  • Gość
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 20, 2014, 22:15:00 pm »
Problem rozwiązany, powodem stuków były luźne tulejki na trzonie amortyzatora po dotoczeniu ich w aucie jest cisza  :-V
Dzięki Tomku za pomoc ;)

tomek1212

  • Gość
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 20, 2014, 22:31:52 pm »
No widzisz, mówiłem że te tylne amory potrafią narobić kłopotu.

Offline KrzysiekEg

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 410
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 21, 2014, 09:01:13 am »
xj6 4,0 Sovereign 1996

keypek9215

  • Gość
Odp: Coś puka/stuka w zawieszeniu- pytania, diagnozy i naprawa. XJ6
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 21, 2014, 14:51:02 pm »
Tak dokładnie nr 12. Pewnie gdzieś się ją dokupi popytaj najwyżej Ci ściągną oryginał. Ja dotoczyłem to tokarka była pod ręką i po 20min miałem gotowe tyle że wytoczyłem takie pasowne które wchodziły z oporem ale nie aż takim żeby młotkiem walić i troszkę grubsze aby lepiej siedziały te gumy.