Autor Wątek: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM  (Przeczytany 5210 razy)

Mysza

  • Gość
Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« dnia: Luty 26, 2014, 09:52:59 am »
Witam .. tak wiem , że nienawidzicie tego typu ludzi i postów. Zamierzam kupić Jaguara XF w silniku jak w tytule z ok 2009r. Napotykam ludzi o różnych opiniach o tych samochodach, dlatego chce zapytać was forumowicze jak się sprawuje ten samochód jak jest z jego awaryjnością , jak pracuje ten silnik? Dodam , że jeżdzę bardzo agresywnie i chciałbym oddać ten samochód na chip tuning , ktoś się orientuje jak on to przyswaja? Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2014, 12:08:55 pm »
Jeżeli chcesz oddać samochód na "chip-tuninig", jeździsz agresywnie, to kup wersję XFR, 420 KM, które możesz realnie i bezpiecznie podkręcić. Znam 2 właścicieli XF-ów, którzy mają je od nowości mówią, że są bezawaryjne. Co do samochodów z drugiej ręki, bywa różnie.  :-W
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 26, 2014, 12:14:43 pm »
XFR ma bodajże 510KM. 416 ma SV8.
3.0d jest już znacznie bardziej dopracowany niż 2.7d i na pewno mniej awaryjny. Jeśli jednak jeździsz głównie po mieście lepiej kupić benzyniaka i ewentualnie zagazować jak ma być ekonomiczniej. Chyba, że chcesz mieć problemy z filtrem DPF bo nowe diesle miasta nie lubią.

Mysza

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2014, 12:24:31 pm »
Dzięki chłopaki za odpowiedź szczerze to szukam tylko diesla , więc benzyna nie wchodzi w grę jesli chodzi o krótką jazdę hmm , zawsze samochód rozgrzeje się do 90 stopni żadko kiedy robie jakieś małe dystanse , a możecie mi doradzić na co zwrócić szczególną uwagę ? co najczęściej trzeba wymieniać w samochodzie najczęstsze awarie ?

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 26, 2014, 13:26:27 pm »
Jak w każdym aucie. Grubość lakieru, jakieś podejrzane spawy i łączenia. Czy zawieszenie nie ma luzów, czy nie ma wycieków. Jak zmienia biegi itd itp

Mysza

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 26, 2014, 13:27:21 pm »
i jeszcze jedna sprawa wychodziły wersje tylko z jasnym i ciemnym drewnem ?  średnio mi się to podoba ale zawsze można okleic jakąś folią ;)

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2014, 13:38:44 pm »
Było 5 wersji drewna na drzwi i 6 na deskę.

Roobs

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 21, 2014, 13:40:48 pm »
Od 1,5 jeżdzę wersją 3.0D 275KM. Uważam że mocy jest dość aby zorientować się że "KM-my) to nie wszystko w tym aucie by szybko jechać. Ja poszperałbym przy w zawieszeniu.  Po co zwiekszać moc skoro bedziesz miał ograniczenia w trakcji.

mwiewior

  • Gość
Odp: Jaguar Xf 2009r 3.0 bi turbo 275KM
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 13, 2014, 23:21:37 pm »
Ja swojego chipowałem i powiem, że efekty są zadowalające :) do setki spokojnie urwałem  sekundę a do 200 siedem sekund :)
A oto filmik po chiptuninu"
https://www.youtube.com/watch?v=lfd4R0ge2Yc