Witam
Posiadam Kota s- type 3.0 z 2001r po zakupie ciężko palił aż przestał całkiem. Poprzedni właściciel wymieniał spaloną pompkę, okazało się, że wtyczka od przewodu (powrót paliwa)była uszkodzona i wylewało się paliwo. Po wymianie wtyczki nie mogłem uruchomić silnika po jakimś czasie silnik zapalił pracował dobrze po godzinie znowu dobrze odpalił. Następnego dnia już nie zapalił mimo wielu prób, na zaworku na listwie wtryskowej pokazało około 3-3.5 bar(mierzyłem pistoletem do pompowania kół), iskra jest. Raz na jakiś czas jakby zapalał na około 1-2s.
Po przekręceniu stacyjki na zapłon palą się wszystkie kontrolki gdy przekręcę kluczyk dalej i kręci rozrusznik świeci się tylko kontrolka od poduszki( tak powinno być).
na komputerze świeci się komunikat:
porte ouverte ar cote conduc panne clignot av gauche niv carburant bas niveau lave-glace bas
po tłumaczeniu w gogle tłumacz:
drzwi po stronie kierowcy ar otworzyć lewym migotanie av lvl Podkładka niskiej paliw o niskiej
Może miał ktoś podobny problem i ma jakiś pomysł co zrobić bo na starcie opadły mi ręce.