Autor Wątek: X-type 2.5 zamulenie katalizator  (Przeczytany 2839 razy)

hidy

  • Gość
X-type 2.5 zamulenie katalizator
« dnia: Grudzień 28, 2013, 23:53:35 pm »
Witam!

Jestem nowy na forum ponieważ zakupiłem X-type .
Jak to bywa auto nie kosztowało najwięcej z rocznika więc ma usterkę.
Silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach oraz szarpie/wibruje podczas przyspieszania przy ok 2tyś obrotów - jest b. słaby.
Dodatkowo na postoju - ale tylko na postoju/wolnych obrotach wyskakują błędy p0300, p1313 oraz czasami błędy nie zapalenia się mieszanki poszczególnych cylindrów sekcji 1szej -  1,3,5 (gdy są ,są razem). Nie ma błędów o niesprawnym katalizatorze p04..
Zamieniłem cewki i świece między głowicami - to samo.

Czytając to forum, oraz inne, nasuwa mi się jeden wniosek - katalizator bank 1 jest zapchany.
Czy podzielacie tą opinię?

Czy ktoś z Was  wymieniał katalizator własnoręcznie? , Czy jest z tym dużo roboty?
Może posiada ktoś używkę banku 1szego na sprzedaż?   :-help

PS   :-10points
Ciekawostka w moim aucie jest błąd p1643 (komunikacja ze skrzynią)- po długich poszukiwaniach jest wniosek  :-boks- poprzedni właściciel zaaplikował: komputer , immo, zegary z innego samochodu z automatem!!!!!! (awaria któregoś z modułów, a może zgubił klucze?)
Auto jest i było  europejskie.
Muszę kupić taki zestaw od manuala - może ktoś ma? - stary oddam.

Pozdrawiam




Offline CiGaR

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 384
Odp: X-type 2.5 zamulenie katalizator
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2013, 00:00:03 am »
Części kupuje się nowe, a nie używane później po jakimś czasie będziesz rozżalony, że znowu musisz wymienić to samo, myślę, że ileś tam tysięcy za katalizator na 10 lat nie zrujnuje budżetu, co do komputera to, albo kupisz cały zestaw z kluczykami, albo zaprogramujesz nowo kupiony komputer na nowo, żeby wszystko współgrało.
Jaguar:
X350 4.2 V8 2006
X-type 2.1 V6 2002
X-type 3.0 v6 2008
S-type 3.0 V6 2000

hidy

  • Gość
Odp: X-type 2.5 zamulenie katalizator + info o zegarach.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2013, 19:25:42 pm »
Jestem po wymianie komputera, modułu elektryki(immo), oraz zegarów. :-V
Przedtem naprawdę wiele godzin spędziłem, aby dowiedzieć się czy, aby wymienić sterownik silnika potrzebuje całej reszty.

Wiec do wiadomości wszystkich: jak było w jagu z 2002, jeżeli chcecie wymienić którykolwiek z elementów tj. sterownik silnika, sterownik elektryki(immo), czy zegary, musicie wymienić wszystko razem + kluczyk(pastylka immo) która z tym współpracuje.
Ktoś pisał, że wymieniał same zegary - na pewno nie w Xsie z 2002, bo tak się nie da.

Co ciekawe na allegro wiele osób sprzedaje zestawy do X-type bez zegarów (jako do odpalenia), albo same komputery. Owszem przydatne, ale tylko po przeprogramowaniu w serwisie Jaguara.

Pozdrawiam