Witam!
Jestem nowy na forum ponieważ zakupiłem X-type .
Jak to bywa auto nie kosztowało najwięcej z rocznika więc ma usterkę.
Silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach oraz szarpie/wibruje podczas przyspieszania przy ok 2tyś obrotów - jest b. słaby.
Dodatkowo na postoju - ale tylko na postoju/wolnych obrotach wyskakują błędy p0300, p1313 oraz czasami błędy nie zapalenia się mieszanki poszczególnych cylindrów sekcji 1szej - 1,3,5 (gdy są ,są razem). Nie ma błędów o niesprawnym katalizatorze p04..
Zamieniłem cewki i świece między głowicami - to samo.
Czytając to forum, oraz inne, nasuwa mi się jeden wniosek - katalizator bank 1 jest zapchany.
Czy podzielacie tą opinię?
Czy ktoś z Was wymieniał katalizator własnoręcznie? , Czy jest z tym dużo roboty?
Może posiada ktoś używkę banku 1szego na sprzedaż?

PS

Ciekawostka w moim aucie jest błąd p1643 (komunikacja ze skrzynią)- po długich poszukiwaniach jest wniosek

- poprzedni właściciel zaaplikował: komputer , immo, zegary z innego samochodu z automatem!!!!!! (awaria któregoś z modułów, a może zgubił klucze?)
Auto jest i było europejskie.
Muszę kupić taki zestaw od manuala - może ktoś ma? - stary oddam.
Pozdrawiam