Świstak siedzi, bo sreberka były kradzione. Temat nie tyczy się nazewnictwa skrzyń, dyferencjałów i reduktorów, tylko ewentualnych powodów m.in. wibracji. Wiem, że jesteś strasznie wyczulony na tym punkcie i wybacz, że jestem zbyt toporny, aby się w końcu tego nauczyć, ale jest to wiedza mi po prostu zbędna. Przekazałem informację, co było u mnie powodem wibracji w przedziale 120 km/h i wzwyż, specjalnie przy tym nie określając dokładnej nazwy skrzyni przy tylnej osi, gdyż nie jestem pewien jej nazwy.
Co do słowa reduktor, nie chodziło oczywiście o reduktor mający za zadanie zwiększyć moment obrotowy kosztem prędkości obrotowej (X go po prostu nie ma), a o zwyczajny reduktor ciśnienia gazu w instalacji LPG auta, który jest podłączany do instalacji układu chłodzenia silnika i czasem może być to podłączenie kiepsko wykonane, przez co występuje wyciek płynu chłodniczego.