Autor Wątek: XJR Sport pilot  (Przeczytany 2500 razy)

marekp

  • Gość
XJR Sport pilot
« dnia: Listopad 11, 2013, 13:07:28 pm »
Mam XJR Sport z 1995 roku ( a moze 1994) . Tam jest fabryczny alarm i zamek centralny. Mam do niego pilota. I nawe dziala. Ale nurtuje mnie pytanie.
Tam sie mieszcza 3 baterie CR2032. Jak sa 3 sztuki to nie dziala. Jak podlacze dwie - jest ok. Jaka tam powinna byc bateria? Ja dostalem z niedzialajcym pilotem i byly 3 sztuki rozladowane. W sumie to nic wielkiego. Moga byc i dwie. Da sie to zalozyc. Ale moze by sie dalo wlasciwa

I drugie pytanie. Pali sie blyskawica. OK. Wiem co znaczy. VCM i jest napis FUSE 2. Obejrzalem te bezpieczniki. Nie widze zeby ktorys byl przepalony. Nie mialem czasu zeby wszystkie wyjac i sprawdzic. FUSE 2 to jest kolo kierowcy?

Zmienilem klocki z przodu ale PAO sie pali nadal. Moze i z tylu trzeba zmienic? A moze cos trzeba wyzerowac.

Jeszcze poprawie tylne prawe drzwi zeby sie otwieraly z zewnatrz i bedzie super. Jezdzi jak burza! Bardzo mi sie podoba.

Acha. Czy ktos umie kluczyk dorobic? Bo dostalem jeden. Radio rozkodowalem ale metoda brutalnego ataku. Dobre radio tam jest bo Alpine ale tylko z kasetami. Moze uda sie CD dolozyc. Brutalny atak polega na wyjeciu radia podlaczenia komputera i zmianu PIN na taki jaki sie chce. Bo w serwisie chcieli 150zl .

MarekP

Offline Chawka

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 103
Odp: XJR Sport pilot
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2013, 16:10:30 pm »
Czyżbyś kupił bordowego TWR'a z Krakowa ?


Mi kluczyk dorobili za 15 zł w najzwyklejszym punkcie takim jak można spotkać w hipermarketach.


Możesz opisać jak przeprowadzić zmianę Pinu radia ? bo chyba nie podłączyłeś się pod zwykłego PC'ta

marekp

  • Gość
Odp: XJR Sport pilot
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2013, 22:32:08 pm »
Tak wlasnie ten kupilem. Wyglada ze jest w niezlym stanie. Chce zmienic plyny bo jesli istotnie stal kilka lat sadzac po stanie opon to warto zmienic.
Jesli chodzi o radio - poszukaj dobrego elektryka.  :) . Zwykle maja schematy do poszczegolnych modeli i wiedze jak zmienic ten pin. To oczywiscie ma wade. Juz sie do mojego radia nie dowiem jaki jest kod po VIN. Ale slowo. Za 150zl to mnie zatrzeslo. Nie lubie hackerskich metod. To byl zwykly PC i co ciekawe on istotnie cos rozkodowal bo to bardzo dlugo trwalo. Moim zdaniem dobrze ponad godzine. Mysle ze nie odczytywal samego kodu tylko cos co pozwolilo na zmiane tego kodu. Radio jak ruski telewizor kolorowy tak zlozony. Ale bardzo fajnie gra. Tyle ze te kasety..... Ale ja w 1995 (a moze 1994?) mialem bodaj Poloneza i radio z kasetami. Potem go ktos ukradl i skonczyla sie moja przygoda z tym samochodem.

Nadal nie wiem co z ta bateria. Dalczego nie chce dzialac na 9V ? Otworzylem tego pilota i tam nie ma nic na oko co by moglo blokowac zasilanie. Tam jest jeden uklad scalony jakas dioda Zenera i wszystko. Dioda Zenera daje stale napiecie. Ale dlaczego na 1 lub 2 bateriach dziala a na 3 nie chce? A jest miejsce na 3 baterie! Mysle ze byly nieoryginalne zalozone i nie wiem jaka byc powinna. W sumie to mniej wazne. Wazne ze 2 sa potrzebne. Oczywiscie sprawdzilem ze zadna z 3 nie ma zwarcie itp.

Jutro pojade do elektryka juz w Warszawie - niech obejrzy te bezpieczniki. Ja nie mam cierpliwosci. Wydaje mi sie ze to bedzie bezpiecznik zwiazany z oswietleniem tablicy przyrzadow. Bo czesc mam ale czesci nie. Nie znam niestery nazewnictwa elektrycznego angielskiego. Bo jest schemat bezpiecznikow na forum.

MarekP

tomek1212

  • Gość
Odp: XJR Sport pilot
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2013, 22:38:11 pm »
Część deski nie świeci bo są popalone żaróweczki do podświetlenia, w sumie to jest ich tam sporo (w samym liczniku 10szt plus kontrolki), a jak już wymieniać to wszystkie na raz bo inaczej poskładasz i za chwile kolejna przestanie świecić.