Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Nierowna praca silnika oraz brak mocy

(1/3) > >>

Tatarski:
Witam. Moja przygoda z jagiem rozpoczyna sie od takiego problemu. Auto rano po odpaleniu ostro kuleje. Po kilkunastu minutach zaczyna byc lepiej, ale generalnie nie ma mocy. Bardzo wolno sie rozpedza, a pod gore predkosc nie wzrasta. Poruszalem kablami przy kopulce i zauwazalny jest efekt kopania pradem dotykajac kabli. Skrzynia dziala plynnie, ale nie wyczuwam kick-downa. Nie wiem, czy to moje przyzwypczajenie, bo nacodzien jezdze 300 konnym potworkiem, ale odczuwam wraznie, jakby ktos trzymal kotka za zgrabny tyleczek.
Na kompe wyswietla sie tylko komunikat od klockow.
Dzisiaj zauwazylem tez patencik zrobiony przez poprzedniego wlasciciela, mianowicie odpiety byl czujnik wychodzacy od zbiorniczka plynu chlodniczego a schowany byl przewod idacy do kabiny dwu pinowy I zatkanye dwa otwory we wtyczce kabelkiem. Kiedy to wyciagnalem, na zegarach po prawej stronie na samym dole pojawila sie czerwona kontrolka jakby od temperatury wody. Pytanie, czy zrobili taki patent, zeby komp nie pokazywal, ze jest uwalony ten czujnik, czy problem jest gdzies glebiej.
Temperatura jest ok. Raz sie wychylil wskaznik jakies 2mm w prawo od srodka. Po staniu w korku jakies 15 min.
Cisnienie oleju na wyswietlaczu troche ponad 4.
Czy ten wskaznik od cisnienia oleju przy dodawaniu gazu powinien wzrastac, czy to normalne, ze jest constans do wylaczenia silnika?
Bardzo prosze o podzielenie sie doswiadczeniem I udzielenie mi wskazowek.

RedOctober:
Proszę podaj jaki silnik :-gwizd

Tatarski:
Przepraszam, silnik 3.2 L brak LPG.

Dodam jeszcze, że w okolicach prędkości 90 km/h autem zaczyna szarpać, a jak ściągnę nogę z gazu, to szarpanie ustępuje.

mannnone:
 u mnie wskaznik cisnienia oleju zachowuje sie w podobny sposob. co do czujnika ze zbiorniczka: jest to czujnik poziomu plynu , dobrze go miec sprawnego. pewnie sie zepsul i poprzedni wlasciciel nie chcial miec czerwonej kontrolki na desce.  skoro sa przebicia ja wymienilbym kopulke i przewody wn no i swiece jak nie byly dawno zmieniane.

co do kick downa to u mnie wystepuje po wdepnieciu gazu w podloge ( pod pedalem masz przycisk do tego) co innego jak wlaczysz tryb sport wtedy redukcja powinna byc szybsza

Jaguar XJ6:
W silnikach 3.2 L nie ma trybu sport  :-W. Miałem kiedys problem z szarpaniem , ale to była wina źle wyważonych kół ( odkleił sie cieżarek na jednej z felg ) i podczas jazdy w okolicach 80-90 km/h szarpało autem , im szybciej tym bardziej szarpało , ale przy około 70 km/h wszystko było OK . Ciśnienie oleju ja odrazy po odpaleniu mam na środku i tak stoi cały czas , chyba ze depne nagle z pod swiateł , wtedy zawacha sie na chwile poza 4-kę .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej