Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Nierowna praca silnika oraz brak mocy

<< < (2/3) > >>

Tatarski:
No właśnie nie idzie po wciśnieciu w podłogę, nie ma redukcji na niższy bieg, nie wiem, czy to wynik zamulenia auta poprzez pracę silnika na nie wszystkich cylindrach, czy coś ze skrzynią....

mannnone:
mam 4.0 wiec nie wiem. raczej to nie klopot z wywazeniem kol to po odpuszczeniu gazu juz nie szarpie.  zobacz czy ten przelacznik pod pedalem dziala. mogl sie zaciac od brudu.  ja np mialem przypadek ze dywanik mi go zablokowal.

Tatarski:
Kół nie biorę pod uwagę. To nie są drgania, tylko szarpnięcia podłużne (względem długości auta). Nie ma żadnych stuków, uderzeń itp... jakby po prostu niedomagał, brak mu było tchu ;)

tomek1212:
W silnikach 3,2 nie ma czujnika kick down pod pedałem gazu, jest jedynie linka od przepustnicy do skrzyni.

Chyba musisz zacząć od podstawowej diagnostyki, filtr paliwa, powietrza, zmierzyć ciśnienie paliwa.
Miałem podobnie w swoim byłym XJ40 3,2, ale tam szarpanie było tylko na zimnym silniku, a znikało od razu po przełączeniu na LPG. Pomogło dopiero czyszczenie wtryskiwaczy.

Tatarski:
Dziękuje koledzy, zamawiam nowy układ zapłonowy i filtry, zobaczymy co będzie dalej. Wymienić i tak trzeba na początek przygody z  :-jag

A tak swoją drogą może ktoś z Was ma działające kable na sprzedaż ?
Znalazłem też zamiennik UK kabli za 1/3 ceny oryginałów - jak myślicie ? Bawić się, czy szkoda kasy ?
Z doświadczenia wiem, że w niektórych autach zamienniki chodziły gorzej, niż niewłaściwie pracujące oryginały :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej