Autor Wątek: Poranny problem S-type 3.0 manual  (Przeczytany 3590 razy)

smurfs

  • Gość
Poranny problem S-type 3.0 manual
« dnia: Styczeń 21, 2014, 12:12:11 pm »
Dzisiaj rano po odpaleniu samochodu Jag. s-type 3.0 v6 manual, trochę się zdziwiłem. Otóż silnik zaczął pracować jak diesel , dokładnie taki sam dźwięk jak na tym filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=7TkI9emTEvY   . Czym to może być spowodowane , mam się już bać ? :(

Mitur

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2014, 17:28:02 pm »
A wymieniłeś olej po zakupie?

smurfs

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2014, 18:26:56 pm »
Nie, jeszcze nie wymieniałem nic , od zakupu zrobiłem może z 500 km .  Jest ktoś kto by się wypowiedział w temacie ? Co kotkowi brakuje ze tak dziwnie mruczy. Dodam ze po kilku min. jak przegazuje lekko to kociak mruczy aż milo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2014, 21:23:24 pm wysłana przez smurfs »

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piêkno w najczystszej postaci
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2014, 22:20:28 pm »
No to sprawdź czy w układzie chłodzenia masz wodę czy płyn. Jeżeli wodę albo mieszankę, to mogła się zkrystalizować i taki odgłos wydaje pompa.
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kêpnie

smurfs

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2014, 06:43:38 am »
Woda , płyn odpada . Dźwięk pochodzi raczej z pod pokrywy zaworów  ??????

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piêkno w najczystszej postaci
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2014, 11:07:31 am »
Jest jeszcze możliwość, że łańcuch rozrządu wydaje taki dźwięk, bo nie dostaje oleju i masz zapchany kanał jak nie był wymieniany olej długo, to syf mógł się dostać do kanału. U mnie tak by ło przy odpalaniu i po dodaniu gazu i zwiększenia ciśnienia przestawało hałasować.
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kêpnie

the_driver

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2014, 12:10:28 pm »
Taki odgłos może wydawać wariator faz rozrządu, powinieneś to sprawdzić. Czy ten dźwięk znika gdy silnik ma ok 70 st. ?

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piêkno w najczystszej postaci
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 22, 2014, 12:28:45 pm »
u mnie znika jak przygazuje do 1.500 t/o/min. i później jest dobrze
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kêpnie

smurfs

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 22, 2014, 12:30:01 pm »
Tak ten dźwięk znika jak silnik złapie temperaturę . Ten wariator to gdzie można dostać i czy potrzebne są 2 , po jednym na głowice ? Jeszcze pytanko co do tego gwizdu jakby miał turbine , ten typ tak ma czy gdzieś lewe powietrze łapie  :-gwizd
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 12:52:12 pm wysłana przez smurfs »

the_driver

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 22, 2014, 22:20:39 pm »
W tym wątku coś jest na ten temat http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=3586.0  ;) co do tego świstu to ciężko stwierdzić, bo jeśli silnik był zimny to mógł się taki dźwięk pojawić :)

smurfs

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 23, 2014, 05:45:53 am »
Tyle ze świst-gwizd nie znika nawet na ciepłym  , jest cały czas  :-gwizd

the_driver

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2014, 15:12:13 pm »
Może napisz do kolegi RedOctober, może on będzie znał przyczynę takiego dźwięku ;)

hermann

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 05, 2014, 23:03:46 pm »
Nie jestem specjalista ale ja bym sprawdził poziom oleju, ewentualnie go wymienił w zaleznosci kiedy był wymieniany.

smurfs

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 06, 2014, 08:46:54 am »
olej ok. wymieniony , cewki ,swiece , przepustnica wyczyszczona , lewego powietrza brak a z rana dalej pracuje jak traktor  :-zly

hermann

  • Gość
Odp: Poranny problem S-type 3.0 manual
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 07, 2014, 21:36:36 pm »
a filtry oleju paliwa? wymienione?