Z tego co się zorientowałem nie tak sprawdzałem bezpieczniki
sorry elektrykiem z zawodu nie jestem
Dziś ponownie do skrzynek zajrzałem i po kolei wyciągałem bezpiecznik, wkładałem sondy miernika w przeciwległe gniazda i odczyt. Na ogół 0,00A, a przy skrzynce pasażera:
F21 (right-hand front and rear) electric window motors) przy styku 0,03A i spadek do 0,00A (przy ponownym styku 0,03A i spadek do 0,00A itd.)
F22 (door lock module) przy styku 0,01A (wartość stała)
F27 (touch screen - którego nie mam?) przy pierwszym styku 0,05A i spadek do 0,00A (przy kolejnych stykach 0,00A - wartość stała)
F35 (direction power module) przy styku 0,01A (wartość stała)
F44 (navigation system ECU, cd player, ICE head unit) przy pierwszym styku 0,01A i spadek do 0,00A (przy kolejnych stykach 0,00A - i wartość stała)
F45 (air conditioning ECU) przy styki 0,17A i spadek do 0,00A (przy ponownych stykach 0,17A i spadek do 0,0A)
F46 (Power fold back door mirrors) przy pierwszym styku 0,03A i spadek do 0,00A (przy kolejnych stykach 0,00A - wartość stała)
F49 (air conditioning ECU, oświetlenie wewn) - przy styki 1,44A wartość stała
Podłączyłem - miernika do + aku i + miernika do odpiętej klemy + aku - zacząłem pokolei wyciągać ww. bezpieczniki ale za każdym razem wartość nie spadała do normalengo poziomu tylko utrzymywała się na 0,08A- 0,09A.
Z kolei w skrzynce pod maską wszystkie gniazda bezpieczników wykazywały 0,00A, jedyne co to przekaźniki R8 (0,67A i spadek do 0,57A), R1(0,01A wartość stała), R10 (0,45A wartość stała), R7 (0,01A wartość stała)
Coś z tego da się wywnioskować?
Zrobiłem jeszcze jeden test - podłączyłem miernik do aku w sposób jak wyżej zamknąłem auto i pokazuje wartość 0,08A. Rozłączyłem miernik i podlączyłem ponownie do klemu - zaczął wskazywać wartść 0,03A. ale jak otworzyłem auto centralnym wartość wzrosła do 0,08A (wartość stała). Tu ponownie odłączyłem miernik i podłączyłem do klemy i znów 0,03A