Witam, niestety nie wiem jaki model masz, ale u mnie w x300 z 1995 był własnie ten sam problem "pod siedzeniem" i okazało się że to tzw. Center Bearing był wyrąbany.
Dołaczyłem PDF z fotami o co chodzi, zobaczysz całą robote co zrobiłem. EBC9040 Center Propshaft Bearing - on jest w 1ym i 4ym zdjęciu pokazany.
Póki tam byłem, ponieważ dużo roboty było (od przodu część Exhaustu, tłumiki i hamulec ręczny musi być zdjęty itd) okazało się że Jurid guma pęknięty, i Guma od Skrzyni Gearbox Mount, też wyrąbana i na owal się rozbiło....
Jednocześnie u-joints zmieniłem, co nie jest robota łatwa, ale czuć że był luz..... niestety radziłbym warsztatowi oddać, bo za trudna robota by samemu załatwić, chyba że masz duży Press Hydrauliczny 8+ Tonowy..... ale i nawet wtedy są problemy.
Ale po tym wszystkim, jak nowym wozem się jechało...
Jeden sposób sprawdzenia to założyć ciężarek na Propshaft z jednej strony tymczasowo używając tzw Jubilee Clip, czyli clip od rury gumowej ogrzewania (nie wiem jak to technicznie sie w PL nazywa bo pochodzę z UK) ale zobaczysz o co chodzi na str.3 w PDFie drugie zdjęcie srebrny clip przy fabrycznym ciężarku spawanym.
Do tego można i dojść z podnośnikiem (i klockiem albo Axle Stand aby nie zleciał) z boku lewej strony, i zakładanie takiego extra ciężarka pokaże ci (czy lepiej będzie czy gorzej) czy to jest Propshaft balans problem, bo od razu odczujesz z tyłu siedzenia prawej strony przy tunelu... a ja nawet z tym jeździłem przez jakiś czas bo prawie że zlikwidowało trzęsienie...