Chcę zobaczyć te "nowe" wtryski za 2850zł / kpl...
Ja po na prawdę spooooorych rabatach mam 501'ki (EJDR00501Z) po 950zł brutto / szt.
Regenerowane OK, ale to regenerowane (wymieniona końcówka rozpylacza /ok 270zł/ i zaworek /ok 340zł/ i wygenerowany kod IMA), ale nie nowe. Różnica jest taka, iż podczas regeneracji nie jest wymieniana cewka (jest niewymienna w korpusie wtryskiwacza).
I takie kompendium wiedzy odnośnie wtrysków w X-Type 2.0D i spraw okołosilnikowych:
Wtryskiwacze są z Mondeo MKIII poliftowego (czyli od połowy 2003r.) tak zwane "krótkie wtryski" z numerem części 3S7Q-9K546-BB (wg nomenklatury Ford) o oznaczeniu producenta (DELPHI) EJDR00501Z (ten sam wtryskiwacz znajdziemy w Mondeo MKIII 130PS od czerwca 2003r. i 90PS od tego samego okresu, co ciekawe wersja 115PS ma inny wtryskiwacz EJDR00504Z). Transit ma również inne wtryskiwacze.
Wtryskiwacze z 2.2D są inne niż w 2.0D, mają oznaczenie EJDR00701D i numer części 6S7Q-9K546-AA (wersja bez DPF), z wyglądu są takie same, pasują na miejsce, ale mają inne inne wydajności.
Po założeniu wtryskiwaczy 504Z (2.0D 115PS) i zakodowaniu otrzymamy piękne spalanie stukowe.
Po założeniu wtryskiwaczy 701D (2.2D 155PS) i zakodowaniu otrzymamy piękne spalanie stukowe i kopcenie.
W naszych wtryskiwaczach najczęściej padają zaworki, które są dostępne w sprzedaży, zarówno oryginalne (DELPHI) jak i podróbki oraz niestety podrobione DELPHI. Niestety, ale na dziś dzień jedynym pewnym źródłem zaworków do wtryskiwaczy DELPHI jest sieć InterCars. Zaworki wtryskiwaczy występują tam pod referencją DEL28239294 (stary numer: DEL9308-621C, można zastosować zamiennie również DEL9308-618C).
Sam zaworek wtryskiwacza jest zamienny np z:
- Ford Mondeo MKIII 2.0TDCI, 2.2TDCI
- Ford Focus MKI 1.8TDCI
- Ford Transit 2.0TDCI
- Renault Clio/Thalia/Megane 1.5dCi
Po wymianie samego zaworka (bez rozpylacza) nie ma konieczności generowania kodów IMA, ponieważ to akurat tylko korekta dawki dla obrotów biegu jałowego (tolerancja dla rozpylacza we wtryskiwaczu), ani kodowania.