Autor Wątek: ciezko odpala 3.0 b+g  (Przeczytany 2495 razy)

cywil

  • Gość
ciezko odpala 3.0 b+g
« dnia: Wrzesień 14, 2013, 00:24:24 am »
witam wlasnie zalozylem sobie instalacje gazowa i nie wiem co sie stalo ale teraz po dluzszym postoju auta musze dlugo krecic zeby  odpallo a wczesniej czegos takiego nie bylo

co moze byc przyczyna
z gory dziekuje

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piękno w najczystszej postaci
Odp: ciezko odpala 3.0 b+g
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2013, 09:05:50 am »
Samochód powinien odpalać na paliwie i później przestawić się na gaz, widocznie u ciebie jest coś z zaworem przełączającym, albo nie trzyma ci układ paliwa i powraca z powrotem do zbiornika, a zanim je pod pompuje potrwa trochę.
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kępnie

cywil

  • Gość
Odp: ciezko odpala 3.0 b+g
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2013, 11:04:34 am »
 albo nie trzyma ci układ paliwa i powraca z powrotem do zbiornika, a zanim je pod pompuje potrwa trochę.

witam ale przed zalozeniem lpg niczego takiego nie bylo

bialy

  • Gość
Odp: ciezko odpala 3.0 b+g
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2013, 11:53:42 am »

witam ale przed zalozeniem lpg niczego takiego nie bylo

Powinieneś pojechać do gazowników i im zgłosić problem.  Masz zapewne gwarancję.

Offline Dzikus

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.300
  • Piękno w najczystszej postaci
Odp: ciezko odpala 3.0 b+g
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2013, 14:06:18 pm »
Przed założeniem nie było ingerencji w instalację paliwową. Teraz coś ci źle podłączyki lub o czymś zapomnielą
/ XJ-40 Daimler /4,0/90r.
/ XJS he coupe/ 5,3/86r.
/AUDI A8/4,2 TwinTurbo/2012

Galeria ze Zlotu w Kępnie

Offline marcin_lca

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Jeżdżę taniej :)
    • M.A.K. LPG Solutions
Odp: ciezko odpala 3.0 b+g
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 23, 2013, 20:58:39 pm »
Jak dla mnie kolejny przypadek złej regulacji gazu. Tym razem (według mnie) instalacja zestrojona tak, że sporo przelewa gazem, przez co komputer benzynowy chcąc to skorygować skraca czasy wtrysków (czyli korekty na minus), a przy zapalaniu auta jest najzwyczajniej ubogo i auto ma problem z odpaleniem (na zimnym silniku trzeba więcej paliwa podać żeby odpalił, a jak dajemy mniej to nie chce odpalać). Miałem już kontakt z kilkoma s-kami z gazem i temat czujnika ciśnienia paliwa i korekt pod względem tego parametru jest mocno lekceważony przez co bardzo często jest źle zestrojona instalacja. Tak samo, jak system autokalibracji komputera benzynowego jest dosyć szybkouczący się przez co zła kalibracja LPG momentalnie psuje parametry benzynowe.
Montaż i serwis profesjonalnych instalacji LPG. MAK LPG Solutions >> http://maklpg.pl