Fotki wrzuce w tygodniu jak pomniejsze bo pisze z phona.
Auto kupilem po 2 dniach poszukiwan i przebyciu 2700km w niemczech. Obejrzalem wczesniej inne 4 sztuki, ktore rzekomo mialy byc idealne.
O dziwo nie bylo wystawione w zadnym servisie ogloszeniowym, a trafilem je pytajac w autoryzowanym servisie Jaga w essen-to byl cud!
Szczeze zastanawialem sie nad wersja SPORT 3,2 ale odpuscilem bo sa praktycznie nieosiagalne, ze o 4,0 nie ma co nawet marzyc.
A wiec jest to auto niezwykle indywidualne:
Kolor: ciemna zielen (nie racing green) z paskami po bokach, ramki okien czarne, atrapa zwykla z paskami chrom
Wnetrze: jasny bez, drzewo ciemne jak w xjr, fotele sport kanciate, konsola miedzy fotelami czarna i deska tez z czarnymi elementami, kierownica czarna z drewnem
Kola: 17 x 235x50 felgi jaga "liscie" (czeste w xjr)
Przebieg: 230 000km
Wlasciciele: 1. Mezczyzna, 2.kobieta
Inne: wszystko dziala, sa oryginalne narzedzia, auto przeszlo przeglad wlacznie ze smarowaniem dzwi, zmieniarka na 6 plyt jest oryginalna, telefon z calym osprzetem, podsufitka odpada na wglebieniu sufitu jak powinna
Silnik czysty jedynie mialem wyciek plynu chlodzacego bo ktos ulamal rant gornego krocca na silniku do ktorego podlaczony jest waz chlodnicy i zalozyl 2 obejmy, przy czym druga byla na miekkim i przeciela go. Pomoglo skrocenie weza i usuniecie niepotrzebnej obejmy.