Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
przestał odpalać
qbaty:
Silnik 4,2 ma kilka czujników na szynie wodnej biegnącej równolegle do szyny paliwowej. Patrząc od strony kabiny: 1. thermal switch do pompy powietrza lub zawór podciśnieniowy do EGR, 2. czujnik temperatury dający sygnał do ECU (o tym mówi pewnie adams), 3. czujnik temperatury do zegarów, 4. thermo-time switch sterujący wtryskiem rozruchowym. Po sprawdzeniu zapłonu przyjrzałbym się 2 i 4.
adams:
Hi,
Tak tak wlasnie o ten czujniczek mi chodzilo, kawal z niego figlarza, potrafi namieszac w ECU.
poz adams
adams:
Hi,
Oczywiscie to jest zawsze podstawa, sprawna instalacja wysokiego napiecia!!!
poz adams
Patrycy:
Wielkie dzięki. Miło, że mogę liczyć na życzliwe rady. Będę sprawdzał. Pozdrawiam.
Nemys:
Tak żeby dodać ci otuchy, powiem śmieszną historię z moim. Jak go kupiłem, to w podobną pogodę jak teraz, też przestał odpalać. Zrobił nawet małe kuku pod maską z ulatniającymi się dymkiem w okolicach dolotu. Byłem wtedy pewien, że poszedł komputer, zapłon i masa innych rzeczy. Ku mojej radości, kilka dni później chciałem się za to zabrać a on ładnie zapalił. Pali do dzisiaj :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej