Witam serdecznie.
Potrzebne trochę cierpliwości i sporo czasu aby dokładnie wszystko dopasować. Należy wymontować konsolkę, zdemontować z niej praktycznie wszystko do gołego metalu za wyjątkiem schowka na monety. Jest doskonalą podstawą do radia i punktem odniesienia dla głębokości montowania. Następnie wykonać otwory zgodnie z tymi na korpusie radyjka w korpusie konsoli (lewa strona) i w wsporniku między korpusem radyjka i schowkiem. Ponieważ korpus radia jest wyższy od oryginalnego nie pasuje górna rozpórka korpusu konsoli. Aby konsola miała odpowiednią sztywność radio musi być zamocowane na minimum dwie śruby po obu stronach.
Demontażu konsoli dokonujemy po odłączeniu akumulatora!!!
Co do rozmiaru to brałem pod uwagę front radyjka. U innych jakie miałem pod ręką był niestety "kołnierz" uniemożliwiający bez druciarstwa dopasowanie radyjka.
Gra ślicznie na oryginalnych głośnikach. Z kasetą nie ma co porównywać. Co do suba nie wypowiem się, ponieważ moje autko go nie posiada. Nie jestem zwolennikiem wielkich mocy, ale mogę zapewnić iż w tej konfiguracji basu z pewnością nie brakuje. Umiejscowienie tylnych głośników w tylnych drzwiach wydaje mi się znacznie lepsze. W poprzednich autach pasażerowie z tyłu narzekali na zbyt uciążliwe „drylowanie” głośników zbyt blisko głowy (tylna półka), nawet przy delikatnym odsłuchu.
Odnośnie przechytrzania... Napisałem, że się wstydzę.
Komentarz na temat alf i innych omeg nie był konieczny. Poprosiłem również o doprecyzowanie regulaminu dotyczącego zawartości archiwów co powinno być wystarczające. Może temat był walcowany, ale wątpię aby ktokolwiek bez dłuższego stażu na te wieści trafił.
Pozdrowionka dla wszystkich!!!