Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Jaguar xf 5.0 v8 385 km

(1/4) > >>

kameleon89:
Witam planuje kupno jaguara .Jaguar ma być dla mnie więc jestem za kupnem auta uszkodzonego ponieważ odsetek aut zrobionych tylko na sztukę jest ogromny po obejrzeniu kilku sztuk "bezwypadków" stwierdziłem że lepiej będzie kupić coś uszkodzonego i wyremontować w własnym zakresie .Ostatnio wpadł mi w oko ten o to jaguar : http://otomoto.pl/jaguar-xf-5-0-zarejestrowany-okazja-C28672613.html auto ma uszkodzony silnik .Moje pytanie brzmi czy wart jest uwagi takowy silnik 5.0 385 km jak wygląda jego obsługa i kultura pracy szukając informacji w necie nic szczególnego nie udał mi się znaleźć .Czy istnieje możliwość adaptacji do tego silnika kompresora od xfr ? Zastanawiałem się także nad dieslem lecz 2.7 biTurbo podobno straszny śmietnik szybko kończące się turbiny oraz pękające wały. Z góry bardzo dziękuje za każdą pomocną radę  :)

Jaguar XJ6:
Jesli chcesz kupowac bitego jaga , to kup bitego w taki sposób , zeby go łatwo wyremontowac , bo zeby tego zrobic , to juz wolałbym kupić odrazu sprawnego i niekoniecznie bitego . Poza tym XF chyba tak samo jak XJ jest juz z aluminium , więc nie wiem jak ty masz zamiar go spawać i szpachlować , a lakierowanie aluminium równiez nie jest tak proste jak zwykłej stali . Daj sobie spokój z takimi powypadkowymi , lepiej dozbierac i wziąść odrazu nadajacego sie do jazdy , a nie pchac sie w takie bagno , z którego możesz nie wyjść .

kameleon89:
Kwestia silnika jak tutaj wygląda bo sprawdzając po numerze jest to inny silnik niż w jaguarku  xfr (510) dysponuje ktoś informacjami na temat tego motoru ? Zastanawiam się czy ten 5.0 (385) ma sens . Jaguar xf jest z metalu z pewnoscia ma alu wstawki itp. kilka lat temu znajomy kupil jaga po dachu wstawili mu jeszcze nie mógł dostać z szybrem to było dużo kombinacji ale poradzili sobie wiec sprawy blacharskie nie sa tutaj jakims problemem . Fakt jag xj 351 jest alu caly do tego klejony i nitowany ale nawet i z tym już potrafią sobie dac rade chłopaki  :)Tzn dysponuje ok 80 tys.zl wiec kwestia finansów to nie problem . Jak wygląda jeszcze sprawa silnikow diesla w tym aucie ?

Jaguar Parts:
Jedyne co XF ma aluminiowe to maskę i wahacze. W przypadku tego auta naprawa to prawie kosmetyka i trochę części nawet do niego bym miał. Kwestia co jest uszkodzone w tym silniku?? Dowiedz się.
Ahaa kupno uszkodzonego XF nie jest głupim pomysłem bo wiem jak obecnie handlarze je naprawiają. Na porządku dziennym są elementy zawieszenia i chłodnice wsadzone z 11 letnich S typów. Ostatnio klient dzwonił do mnie, że potrzebuje parę pierdół bo w aucie nie było jak kupował i opowiedział mi historię jak mu na środku drogi chłodnice szlag trafił. Okazało się, że były z S type i to w stanie agonalnym, wyglądały na oko na 15 lat.
   Lepiej samemu naprawić i wiedzieć co się za części do auta wsadza.
Czy ten znajomy od XF po dachu jest z Grudziądza?? ;) :-gwizd

Jaguar XJ6:
A byłem przekonany ze XF również tak jak XJ jest z aluminium  :-wstyd , ale skoro jest z metalu , to przestaje zbierac na XF-a , dozbieram na XJ-ta , przynajmniej nie zardzewieje  ;D No ale znowu jak autko jest ze stali , to naprawa jest prosta i mniej czasochłonna . W takim razie udanego szukania dobrego do odratowania XF-a i zeby odratowanie pochłoneło jak najmniej pieniedzy nerwów i czasu . Jesli chodzi o silniki diesla , to faktycznie sa jakies wadliwe , ze tak szybko padają ,  benzyna powinna byc dobrym wyborem .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej