U mnie wygląda to następująco.
Oczywiście osławiony stag 300, reduktor KME gold z dwoma wyjściami gazu, dwoma filtrami, oba podpięte do listw i wszystko połączone w "obieg" dla wyrównania ciśnienia.
Od wielozaworu do reduktora FARO 8.
Wtryski REG niebieskie. W moim rozeznaniu dobre i tanie.
Jak widać na zdjęciach wszystko wrzucone raczej na szybko, nawet nie poobcinałem trytek. Miało być na chwile, a zostało na dłużej.
Co do butli to u zdecydowałem sie na dość niski walec zamontowany wzdłużnie z lewej strony, natomiast obok na płasko wylądowało koło zapasowe. W planach (od ponad roku) jest zrobienie na to jakiejś deski i oklejenie materiałem podobnym do oryginalnego, tak że podłoga będzie względnie płaska a bagażnik choć płytki to troche dłuższy przez brak koła w pionie.
Osiągi na gazie jak na benzynie, raczej nie czuć róznicy. Spalanie tez w normie, 18l w cyklu mieszanym.
Reszte widać na zdjęciach.
![](http://img833.imageshack.us/img833/7186/jag1n.jpg)
![](http://img825.imageshack.us/img825/67/jag2y.jpg)
![](http://img534.imageshack.us/img534/2482/jag3e.jpg)
![](http://img580.imageshack.us/img580/8967/jag4.jpg)
![](http://img211.imageshack.us/img211/619/jag5.jpg)
![](http://img197.imageshack.us/img197/980/jag6.JPG)