Dopisze się w tym temacie, choć jest kilka dotyczących regulacji i naprawy mechanizmów kierownicy. W moim przypadku chodzi o podnoszenie góra dół. Silnik jest sprawny, wszystko nasmarowane ale wyrobiło się połaczenie miedzy wieloklinem śruby obracajacej kierownicy a takim plastikowym ciegnem idącym od sliniczka do kierownicy. Efekt jest taki że podnosząc kierownice slychać przekaźnik, silnik i delikatne chrobotanie, a kierownica stoi. Stoi bo o ile wieloklin jest z metalu to nasadzona na niego tuleja z wypustami jest juz plastikowa i z czasem wycierają sie tam zęby do zera. Dołączył bym zdjecia ale nie mam jak.
Sposoby naprawy są dwie, pierwsza na razie przeze mnie zastosowana, naprostsza to wymycie elementów w rozpuszczalniku i napakowanie tam poksipolu. Zobaczę jak dlugo wytrzyma.
Druga trudniejsza, przewiercenie zarówno przez wieloklin jak i tuleje otworu i wsadzenie kontrującej szpilki, wtedy oba elementy bedą trwale złączone.