Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Jaguar xf 2.7 hdi 2008 rok usuwanie fap

(1/5) > >>

xf 2008:
Witam wzystkich .Mam pytanie:Wydlubalem filtr fap przecinakiem i mlotkiem ,zaspawalem i wstawie go spowrotem do auta ale gdzie kupic emulgator?czy musze jechas z autem do szpeca aby go wstawic? narazie czekam na wymiane silnika ale miedzy czasie moze zalatwie cos z tym nieszczesnym filtrem przez ktory podobno 2 raz wymieniam silnik w moim xf.z 2008 roku.dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam.

huberts1977:
Nie wiem czy emulator to dobry pomysł. Emulator będzie "udawał" że filtr jest czyli będzie potrzebował  płyn do fap, można by go wtedy zastąpić olejem napędowym. Będzie też w chwili wypalania więcej palił. Najlepiej chyba wgrać soft z takiego silnika który pracował bez fapu, s-type chyba miały ten silnik bez fapu albo wstawić komputer od takiego właśnie silnika.

Jak fap załatwił Ci dwa silniki? Co się z nimi stało?

xf 2008:
Witam. Podobno przez zabity fap niedopalona w procesie czyszczenia go ropa sciekala (cofala sie )do ukladu smarowania silnika i rozcienczyla olej silnikowy , Olej silnikawy traci gestosc i slabo smaruje co doprowadzilo do zatarcia.Do silnika 2.7 hdi ajd jaguar xf wchodzi okolo 6.5 litra oleju a przy rozbieraniu silnika mialem go 8 litrow. Podobno wlasnie z powodu niesprawnego fap.auto ma niecale 5 lat i juz 2 raz stoji bez silnika .Na dodatek niema do nich panewek ani walow ,nawet w nominale bo psa uznalo calosc silnika jako jedna czesc (blok z tlokami zestrojony podobno perfekcyjnie z pierwsza miska olejowa)calosc 4.600 euro nowa czesc czytaj (slupek silnika goly bez miski olejowej i pokryw rozrzadu  ). A silniki te widze zacieraja sie bardzo czesto .Ktos niezle zarabia na nieudostepnianiu tych czesci oddzielnie.A na dodatek komplety brak informacji o blizniaczych silnikach 2,7 hdi z citroena, peugota i land rovera ktore wiekszosc opisuje jako identychne a ja juz z doswiadczenia wiem ze sa niezanienne ale niestety drogo za ta wiedze zaplacilem kupujac niby taki sam silnik z peugota 2.7 hdi ktory ma blok zupelnie inny(mniejsze kolo silnika co za tym idzie kolniez mniejszy niepasujacy do skrzyni jaguara mniejszy kilka centymetrow.Na bloku ma inne odlewy i mocowania i otwory.Po prostu zupelnie inny odlew bloku .
Pozdrawiam serdecznie.

huberts1977:
To już wiem dlaczego w 607-ce 2.7 hdi zawsze miałem za dużo oleju na bagnecie na szczęście to już przeszłość, sprzedałem i nigdy więcej.
Na autotrader.co.uk jest S-type 2005 2.7d za 1500f opłaca się go wziąść jako dawcę.

xf 2008:
Podobno nie pasuje z tego rocznika ,przerabiali ten silnik w kolejnych latach ale kompletny brak informacji w necie. Ja sam z koleji niemogekupic calej gamy silnika 2.7 hdi od jego powstania do ostatniej generacji  choc chyba ktos powinien to zrobic i w poncu podac cala informacje o tym magicznym wynalazku.Ktos powinien go zkatalogowac i hronologicznie, markami ,opisac zmiany w poszczegulnych markach i modelach rocznikowo .narazie jest wielki balagan i nikt nic niewie a producent pewnie sie smieje i zaciera rece sprzedajac cale silniki jak buleczki.kupujac Jaguara za prawie 70.000 euro w salonie 4.5 roku temu Jaguar robil wielka tajemnice z tego ze ten silnik niejest jaguara tylko psa a ja napewno bym go niekupil wiedzac o tym.Zreszta do dzis w salonach jest to temat tabu.Ostatnio w salonie Jaguara i Land rovera zapytalem kierownika sprzedazy czemu jaguar jest sprzedawany na jednej hali z land roverem to odpowiedzal mi ze to przypadek(po prostu oszust)a ciekawe czemu nie ma na tej samej hali peugota i citroena .Dla mnie osobiscie to Jaguar i inne marki powinny byc zobligowane do informowania jakiej marki silnik jest w aucie ktore kupuje.Po prostu oszustwo za wielkie pieniadze na dodatek jakosc silnika byle jaka gdybym wiedzial ze za 4 lata po wyjechaniu z salonu jaguarem xf bede musial 2 razy wymieniac silnik po 120.000km
to bym tego dziadostwa w zyciu niekupil ani za polowe tego co zaplacilem. Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej