Autor Wątek: Zablokowany Immobilaizer  (Przeczytany 1898 razy)

Piotr200

  • Gość
Zablokowany Immobilaizer
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 14:37:40 pm »
Witam mam pytanie czy może mi ktoś poradzić jak odblokować immobilaizer w jaguarze S-Type 3.0 2004 rok.
Już 3 miesiące auto stoi zablokowane i nikt nie może sobie z nim poradzić czy zostaje mi tylko serwis ? Silnika nie można odpalić alarm działa zamyka i otwiera samochód.Pozdrawiam Piotr z Bogatyni.

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 820
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: Zablokowany Immobilaizer
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2013, 14:44:09 pm »
Pewny jesteś że to immobilaizer???
Rozumiem że wszystkie bezpieczniki sprawdzone, rozrusznik, napięcie na świece i cewki, paliwo do silnika dopływa...
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Zablokowany Immobilaizer
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2013, 14:47:45 pm »
a czujnik wstrząsowy nie zadziałał? jest koło nóg kierowcy w takiej dziurze w słupku.

Offline xf 2008

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 41
Odp: Zablokowany Immobilaizer
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2013, 00:13:43 am »
Witam.Wiem jak to sie robi w niektorych autach ale z jaguarem nie sprawdzalem .Najczesciej trzeba dostac sie do elektrozaworu i zasilic go z zewnatrz 12v robilem to w paru autach fiata  alfy i chyba jesli dobrze pamietam w golfie.we fiacie 19 td elektro zawor byl jesli pamietam dobrze na pompie wtryskowej zabespieczony jakims ksztaltownikiem ktory trzeba bylo zdematowac by sie tam dostac. w alfie podobnie. w srwisie podaja ze elektro zawory od inmobilajzera sa kodowane ale w moim przypadku to niebyla prawda i byly to po prostu zwykle cewki 12 v i zawory nic wiecej, zasililemje ze stacyjki a by wlaczly sie po przekreceniu jej w pozycji start i po ptakach. INMOBILAIZER JEST KODOWANY PRAWDO PODOBNIE TYLKO MIEDZY CZYTNIKIEM NA STACYJCE  A CENTRALKA A DALEJ WYCHODZI SYGNAL 12V I TYLE. POZDRAWIAM.