Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

jaguar xf. zamiana silnika 2.7 hdi na 3.0 hdi

<< < (4/9) > >>

Jaguar Parts:
Słuchaj się kogoś kto się na tym trochę zna! Są inne przełożenia skrzyni inny wał i dyfer. Od dyfra odchodzą inne półosie. Dobrze wiem, że chodzi o 3.0d a nie benzynę :-gwizd

xf 2008:
Panowie mam goscia ktory mowi mi ze ten silnik 3.0hdi 240 koni wchodzi bez problemu i zrobi to za 4000pln bez problemu. Jade po silnik . Pozdrawiam i bede informowal .

Goliat83:
A więc nie słuchasz ludzi, którzy dobrze Ci radzą. Za tydzień w dziale szukam części będziesz szukał skrzyni ,wału ,dyfra itp...

maras:
Daj znać za jakiś czas jak się to wszystko sprawuje.

Połączono

Porównałem sobie przed chwilą moc, moment i osiągi tych dwóch silników czyli 2.7 207km, 3.0 240 i powiem, że wszystko powinno bez problemu wytrzymać i działać bo osiągi 3.0 hdi są takie jak 2.7 przy delikatnym chipie. 2.7 ma 435nm przy 1900obr/min, a 3.0 500nm przy 2000obr/min czyli przy 1900 będzie miał też około 435nm., moc2.7 to 207km przy 4000obr/min a 3.0 240 przy 4000obr/min. różnica przełożeń jest też niewielka, 2.7 ma Vmax 229km/h a 3.0 Vmax 240km/h, lecz co do przełożeń to zostaną takie same bo w końcu skrzynia i dyfer będzie bez zmian. Myślę, że różnica 33km i 75nm nie zabije skrzyni, sprzęgła ani wału i dyfra.

Juggernaut:
włóż tam 2.7 sprzedaj auto i kup z trzy litrowym silnikiem a najlepiej jakaś benzyne i nie będzie kłopotów. W żadne szlify wałów i dorabianie panewek się nie baw to nie duży fiat zresztą tam i tak na tym wale nie ma z czego już zbierać. A dzień w którym byś sie zdecydował brnąć w wymiane 2.7 na 3.0 będziesz przeklinał do końca życia. Prosto wygląda to w teori w praktyce wyjdzie tyle różnić że stracisz czas pieniądze a auto będzie stało rozgrzebane. Napraw sprzedaj kup drugie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej