Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Serwo LHD a RHD zamienność.

(1/2) > >>

eMWuGSM:
Jak w temacie. W moim kocie rozszczelniła się membrana w serwie i w momencie puszczania hamulca podciśnienie gwałtownie spada (do -0.4 Bar) i pedał robi się twardy, po nabiciu podciśnienia przez VacumPompe wraca do normy (ok - 0.8 Bar).

Wg JEPC nie ma różnicy w Benzyna/Diesel, jest różnica w latach produkcji (do VIN C02247, od C02248 do VIN J12991, od J12992), czy to faktycznie jakies rożnice, czy zamiennie można stosować je? Czy jeśli zamiennie, to tylko w komplecie pompa+serwo z danego kompletu czy sama jedna część? Ewentualnie czy jest takie samo jak w Mondeo (pompa hamulcowa jest ta sama).

Sebastian X:
te są zamiennie:

1X43 3A696 AB JAGUAR
C2S 3673 JAGUAR
C2S 45010 JAGUAR
C2S 47002 JAGUAR
C2S 47856 JAGUAR
28701 LEMFÖRDER
7617 955 107 ZF LENKSYSTEME
7617 955 107 - 40 ZF LENKSYSTEME
7617 955 158 ZF LENKSYSTEME
7617 955 158 - 40 ZF LENKSYSTEME

W Mondeo jest inna.

staszek:
Czy te które podałeś zamienne to są zamienne z oznaczeniem 0204 024 043 ?
Takiej szukam.

bvad99:
Również szukam takiego serwa jak ty ^, niestety w Polsce kompletny brak, a w Europie najtańszy za 1000 + i tu jest pytanie czy serwo o numerze 0204024043 mozna zamienić  serwem o numerze 0204024045 - tych jest zdecydowanie więcej i na pierwszy rzut oka wyglądają praktycznie identycznie do tego z końcówką 3, jeżeli ktoś wymieniał na taki i mu działało to prosiłbym o informacje

staszek:
A wiesz coś na temat zamienności serwa z Jaguara z tym z Mk3 Mondeo?
Poza tym wolałbym kupić nowe niż nieznanego stanu używkę. Moje padło przy przebiegu 165k km. Nie sądzę, by te na rynku używane były z mniejszych przebiegów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej