Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 dym przy odpalaniu

<< < (2/6) > >>

tomek1212:
Mój ma to samo, też zawsze zadymi przy odpalaniu po dłuższym postoju. Jest to kwestia uszczelniaczy na zaworach, ale można z tym jeździć.

Jaguar XJ6:
Tak jak pisze Tomek1212 , to uszczelniacze na zaworach , jakby to były pierscienie , to silnik straciłby na kompresji . Wiele jest XJ40-stek które maja z tym problem , jak ja u siebie zobaczyłem ze dymi przy odpaleniu , to sie przestraszyłem i pojechałem sprawdzic kompresje , ale przeszedł pozytywnie , więc sie nie martwie , a jesli twój jaguar jeździ jak jeździł ( nie muli sie , ma dobre przyspieszenie ) , to też nie masz sie czym martwić . Jak chcesz mieć pewnośc , że silnik jest w dobrej kondycji , to niech mechanik zrobi test kompresji na cylindrach i jak bedzie miał dobry wynik , to odpuść sobie narazie temat dymienia :) .

natalinka:
Mam takie same objawy odkąd kupiłem dwa lata temu swoją 40. Silnik ma moc i jeździ bez problemów. A może któryś z forumowiczów przerabiał ten problem u mechanika i zdradziłby ile kosztowała go wymiana uszczelniaczy zaworów?

tomek1212:
Chciałem to robić u siebie bez ściągania głowicy, no ale niestety śruby mocujące wałki rozrządu trzymają też głowicę, więc po odkręceniu wałków może zruszać się głowica, a więc raczej jest to niewykonalne bez ściągania głowicy.
Odpuściłem.

grochu27350:
Hejka. Koszt regeneracji głowicy 6-cio cylindrowej to od 300 do 1000zł 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej