Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 dym przy odpalaniu
Parafia:
Moc jest wiec to pewnie uszczelniacze.
Dzis dostalem taki tip .
Zdejmujemy pokrywe klawiatury dajemy Powietrzne z kompresora
Gdzies tam ,zawor sie podnosi zmieniamy uszczelniacz I gotowe.
Czy to ma sens??
A I jeszcze podobno jakbym zalozyl Gaz to by przestalo
Dymic.
???????!!!!!!!!??????
tomek1212:
--- Cytat: grochu27350 w Maj 21, 2013, 23:05:10 pm ---Hejka. Koszt regeneracji głowicy 6-cio cylindrowej to od 300 do 1000zł
--- Koniec cytatu ---
To chyba koszt roboty samej głowicy, a gdzie wszystkie uszczelki, no i przede wszystkim robocizna związana z montażem i demontażem głowicy ?
--- Cytuj ---A I jeszcze podobno jakbym zalozyl Gaz to by przestalo
Dymic.
Co??!!!!!!!!??????
--- Koniec cytatu ---
Ja mam gaz i mi dymi przy odpalaniu. Gaz nie ma nic do tego.
--- Cytuj ---Zdejmujemy pokrywe klawiatury dajemy Powietrzne z kompresora
Gdzies tam ,zawor sie podnosi zmieniamy uszczelniacz I gotowe.
Czy to ma sens??
--- Koniec cytatu ---
To nie ma sensu. To jest tylko patent na zamknięcie zaworów (chociaż osobiście zawsze w innych silnikach robiłem to inaczej, na tzw. sznurek), natomiast nadal pozostaje problem o którym pisałem w poście wyżej
Parafia:
Niebede zakladal nowego wątku, żeby niesmiecic.
Problem jest taki orginalna pompę wspomagania abs przerzucilem do xjsa, do 40 kupiłem na ebay używana, po zamontowaniu działa ale co chwila brzeczy a na desce świeci się czerwona lampka z wykrzyknikiem.
Co to może być? Wie ktoś coś ?
tomek1212:
Mówisz o tej elektrycznej z akumulatorem ciśnienia ?
Skoro się włącza co chwile to pewnie wspomniany akumulator już nie trzyma.
jaras81:
w takim razie mam chyba to samo z tym akumulatorem ciśnienia ABS. Co jakiś czas brzęczy z okolic schowka pasażera i przy stacyjce coś pyknie.. ale kontrolka mi się nie zapala. Kilka razy załączył mi się ABS i działał bez zarzutu.. Idzie ten akumulator ABS jakoś naprawić lub regenerować?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej