Witam wszystkich forumowiczów,
Zostałem nowym właścicielem przechodzonego jaguara 21 v5 z zatartym motorem , (aktualnie motor wymieniony na jednostkę 2.5 v6 ), zapewne złożonego z kliku aut, a mianowicie auto podoba mi się i chciałbym polepszyć jego standard życia o wyleczenie z bolączek.
Problemy:
1 po przekręceniu kluczyka i naciśnięciu pedału hamulca serwo lub pomp hamulcowa buczą, wyją ? do pewnego momentu ale ten dźwięk jest słyszalny po każdym wciśnięciu hamulca nawet jak auto jedzie.
2 pompa ABS buczy po zgaszeniu / zapaleniu silnika bez przerwy.
3 na desce rozdzielczej pali się jednocześnie (P) i (!).
- zapewne pali się również 'check engine' bo nie zapala się przy zapalaniu silnika , oraz abs również sie nie zapala (pomysłowy rolnik pewnie wykręcił kontrolki )
4 . Gałka zmiany biegów automatu jest luźna - i czasami podswietlają się cyfry/ litery na czerwono a czasami nie
ostatni problem - gear box fail oraz track controll fail lub off nie pamiętam, natomiast to występuje czasami wczoraj przejździłem 50 km i było ok dzisiaj rano komunikat na dzień dobry 'GERA BIX FAIL !!!' i auto bez mocy tylko wsteczny OK .
po moim rozeznaniu dzisiejszym zauważyłem że brakuje jednego przekaźnika 'nie pamiętam numeru R5 lub R4 ale opis '
- dodatkowe urządzenia elektroniczne - czy to musi być ? (pewnie tak )
(Czy ktoś mógł by podpowiedzieć czy te kontorolki zapalają się przy przekręcaniu kluczyka przy zapalaniu silnika ? nie wiem czy prosić mechanika aby sprawdzał licznik )
Czy ktoś miał podobny problem ? Auto jutro odstawiam do elektro mechanika i mam zamiar odebrać dopiero jak wszystko będzie sprawdzone naprawione wymienione na oryginalne nie bacząc na koszt . Aczkolwiek warto wiedzieć.
kody błędów :
p1367, p1646, p1647, p1603, p1797, c1145, c1165, c1175
Proszę o rady, opinie . Dzięki i pozdrawiam