Autor Wątek: Emblemat Daimler Double Six  (Przeczytany 3103 razy)

krisgaj

  • Gość
Emblemat Daimler Double Six
« dnia: Kwiecień 13, 2013, 10:16:13 am »
Cześć, jestem nowy w Waszym zacnym klubie :) Wkrótce przedstawię oficjalnie mojego Kota( wtedy w dziale powitanym i Galerii) który właśnie przyjechał z Lubeki w Niemczech,ale na razie, mimo zapewnień o perfekcyjnym stanie ze strony firmy, która sprzedała mi auto, konieczne są delikatne prace blacharsko- lakiernicze. Mam w związku z tym 2 pytania: w samochodzie brak tylnych emblematów Daimler Double Six- czy możliwe,że pierwszy ( i jedyny) właściciel zamówił auto bez tylnych oznaczeń-( tak bywa np. w mercedesach) ? Na wszelki wypadek zamówiłem w firmie Gieremek jedyny emblemat Daimler, jaki znalazłem (Allegro)- wg sprzedającego to emblemat z XJ40, ale identyczny z III serią- czy wg Waszej wiedzy to rzeczywiście to samo? Pozdrawiam gorąco KotoManiaków!
                Na razie półoficjalnie ;) Krisgaj - Daimler Double Six 1991

Offline Error

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 137
    • Jaguar XJ6
Odp: Emblemat Daimler Double Six
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 19, 2013, 13:54:04 pm »
Witaj,

Nie odpowiem na Twoje pytanie ale mogę Ci kogoś polecić:

http://www.englishcars.pl/

Tutaj dostaniesz sporo części do Jaguarów, a tych których nie ma możesz sobie telefonicznie zamówić. Np. Dla mnie specjalnie właściciel szukał w Anglii uszczelki pod szyberdach do XJ6, uwierz mi, cieżko to samemu znaleźć.... zwłaszcza jak sie zaczyna przygode z zabytkami.

Jedno pytanie:
Czy to ten Jaguar, co stał na otomoto ?

krisgaj

  • Gość
Odp: Emblemat Daimler Double Six
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2013, 20:29:58 pm »