Dzięki za odpowiedzi, niestety już wcześniej od serwisów typu Limora czy Angloparts dostałem informacje,że te emblematy są niedostępne, bo nie są już produkowane. Pozostają jedynie poszukiwania używanych.
Richie, jestem nowy na tym forum,ale nie jestem żółtodziobem w kwestii youngtimerów i nie do końca zgadzam się z tezą,że nieważne kto użytkował dane auto przez np. 20 lat. To ważne z dwóch powodów:
1. Technika: Stan samochodu zależy w znacznym stopniu od właściciela- czy to np.stateczny starszy pan,który regularnie serwisuje auto w salonie autoryzowanym,czy np.młody yuppie, który zamiata kołami po asfalcie,a ze stanu auta najbardziej interesują go wypolerowane "szerokie laki",
2. Historia:W young i oldtimerach dla kolekcjonerów jest bardzo ważne i w znaczny sposób wpływa także na cenę ewentualna interesująca postać pierwszego właściciela. Podam przykład: jestem posiadaczem MB W126, braliśmy udział w ogólnopolskim zlocie tego modelu w 2011 roku. Było tam wiele pięknych aut,ale wygrał mój, bo,poza wyglądem,miał ciekawą historię auta używanego w dyplomacji. W 2012 roku przegraliśmy z samochodem,którym jeździł Andreas Stihl-producent słynnych pił mechanicznych itp.
Czyli biografia i charakter właściciela ma,moim zdaniem,istotne znaczenie.
Mój Daimler był serwisowany całe swoje "życie" wyłacznie w serwisie Jaguara,przeszedł w 2011 roku kompleksowe badanie Dekry bez zarzutu, potem jego właścicielem stała się firma specjalizująca się w klasykach,która wykonała drobne poprawki lakiernicze, teraz trafił do mnie, a ja zamierzam dodać mu ostatecznego blasku
dowody przedstawię wkrótce na zdjęciach
Vin auta: Sajddalw4cm485334 z góry dziękuję za chęć pomocy w odkodowaniu