Autor Wątek: M-66  (Przeczytany 7735 razy)

soda

  • Gość
M-66
« dnia: Styczeń 14, 2009, 19:46:24 pm »
witam,jestem posiadaczem jaguara xjs 93r. 4.0 automat, wyskakuje mi blad na komuterze pokladowym M-55 czy ktos moze mi pomoc i napisac co to oznacza?za pomoc z gory dziekuje.serdecznie pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2009, 22:13:05 pm wysłana przez kogutki »

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: M-55
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2009, 20:06:56 pm »
to 55 czy 66 ??? napisz jakie masz obiawy dokladnie.

soda

  • Gość
Odp: M-55
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2009, 22:00:04 pm »
M-66 przepraszam ,z tego co wem jest kilka objawow, silnik gasnie,zbieral sie olej w systemie chlodzenia ale uszczelka pod glowica zostala wlasnie wymieniona ale nie wiem co znaczy ten blad m- 66

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: M-66
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2009, 22:22:36 pm »
fault code mowi:

66 Air pump: ECU output to air pump relay wiec wskazuje na przerwy albo zwarcie w obwodzie  pompa powietrza.

nigdy jednak nie slyszalem o tym bladzie wiec za bardzo nie pomagam chyba. olej w systemie chlodzenia
wskazuje wlasnie na uszczelke pod glowica. jak wyglada temperatura ? jaki kolor maja spaliny ?

soda

  • Gość
Odp: M-66
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2009, 22:41:01 pm »
narazie jest elektryka jeszcze robiona,takze nie wiem nic o temeraturze ale spaliny ok i motor chodzi rowno.ale i tak bede musial go jakos przywiesc do warszaway bo slyszalem ze maja tu dobry warsztat.poniewaz sytuacja u mnie jest bardzo skomplikowana,mialem duze problemy z mechanikiem ktory tak naprawde pogorszyl stan mojego samochodu...do bardzo dluga historia,w kazdym badz razie dalem sie sam tak urzadzic.takze przymierzam sie za 2 tygodnie przywiesc go do wawy i zrobic kompletny check...!

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: M-66
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 14, 2009, 23:04:07 pm »
jak bedziesz w warszawie to zapraszam na piweczko (albo herbate hehe). do jakiego
warsztatu chcesz oddac kociak i skad jestes ??

soda

  • Gość
Odp: M-66
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 14, 2009, 23:45:49 pm »
gdzies zapisalem ten adres ,ale teraz nie moge znalesc,ale znajde na sto procent,chyba ze ty polecisz jakis inny.herbatka kawka spok ;)

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: M-66
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 14, 2009, 23:48:22 pm »
sprawdz ksiega warsztatow na forum, ogolnie sa 2 niezaleznie zaklady, w piastowie oraz bylych
brzygadzistow. w poblizu jest takze altamira oraz jest pan ryszard ktroy swietnie pracuje w
garazu pod zarowka  ;D

jarek-jerryjag

  • Gość
Odp: M-66
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 15, 2009, 20:16:26 pm »
Najczęstsza przyczyna kodu  66 jest przekaźnik pompy powietrznej (w USA było specjalna kampania na zamianę tego przekaźnika {sprawa emisji}
najłatwiej sprawdzic czy przekaźnik jest koloru niebieskiego(stary) czy jest czarny (zalany niemożliwy do otwarci) czarne tez sie psuja.najlepiej wymienic przekaźnik na nowy.
przekaźnik znajduje sie pod maska po stronie pasażera w rzędzie przekaznikow 6-7
na przegrodzie pomiędzy kabina a silnikiem
powinien byc drugi od prawej strony-patrząc od przodu.