Autor Wątek: kable sentech  (Przeczytany 4633 razy)

Offline natalinka

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
kable sentech
« dnia: Marzec 15, 2013, 22:37:14 pm »
czy przewody wysokiego napięcia firmy SENTECH spełnią swoje zadanie czy polecacie coś innego?

tomek1212

  • Gość
Odp: kable sentech
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2013, 23:26:51 pm »
Ogólnie nie polecam tej firmy, jest to jeden z tańszych zamienników, aczkolwiek nie mam doświadczenia jak wyroby tej marki sprawują się konkretnie w Jaguarze.

Offline natalinka

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
Odp: kable sentech
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2013, 23:33:44 pm »
tomek 1212 a co byś polecił do xj40  4.0? czy te kable z v12 będą ok?

tomek1212

  • Gość
Odp: kable sentech
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2013, 00:35:02 am »
Nie wiem co kryje się pod tajemniczą nazwą tego sklepu "zamiennik".

A dlaczego chcesz zmieniać oryginalne kable ?

Offline natalinka

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 52
Odp: kable sentech
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 16, 2013, 01:49:38 am »
trochę faluje na wolnych obrotach (gaz)na benzynie ok. Wymieniłem palec rozdzielcza świece ale ciągle coś mu szkodzi. Wkurza mnie to bo dałem za instalkę 3500 a nie mogę spokojnie jeździć. 

MrDaimler

  • Gość
Odp: kable sentech
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 16, 2013, 08:32:01 am »