Witam, wtrące swoje trzy grosze do tej dyskusji. Uważam że można kupić auto które będzie odpowiadać tym kryteriom.
Jest tylko małe "ale", trzeba się do tego przygotować, podstawa to posiadanie pojazdu zastępczego, na wypadek gdyby kotek sie zbiesił, nie odzowny jest też mechanik który w kocie zagrzebie i elektryk, obaj powinni być pasjonatami. Części to w pierwszym zetknięciu dramat cenowy, dla tego przymusowe staje się dybanie na okazje, których wbrew pozorom jest sporo, tak dla przykładu ostatnio znalazłem człowieka który robi remont zawieszenia (całego, cena z częściami) w S-type z roczną gwarancją za 2000 pln. Nie wiem czy to dobry warsztat, nie korzystałem mam z tym spokuj, ale jest, kupiłem u gościa kilka elementów plastikowych za śmieszne pieniądze i jestem zadowolony.
Inna sprawa to fakt że fajne auto za taką kase jest raczej okazją i można się baaaardzo pomylić, a wepchanie się w Jaga który ma np. zgrzebaną elektronike to mina chyba nie do rozbrojenia.
Podsumowując, aut jest sporo ale kupno zajmuje bardzo dużo czasu i jest kosztowne, innymi słowy trzeba się najeżdzić po kraju i mieć nerwosolek zawsze pod ręką..., a ceny poniżej 16000 pln to bajki lub okazje.